پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 84271
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: اجرای پیاده راه انقلاب اهمیت ویژه‌ای برای شهر قم دارد

قم نيوز : استاندار قم اجرای پیاده راه خیابان انقلاب را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک این خیابان و رونق کسب‌وکار در آن، اجرای این طرح برای شهر قم دارای اهمیت ویژه‌ای است.
استاندار قم: اجرای پیاده راه انقلاب اهمیت ویژه‌ای برای شهر قم دارد
استاندار قم: اجرای پیاده راه انقلاب اهمیت ویژه‌ای برای شهر قم دارد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در بازدید از طرح پیاده راه خیابان انقلاب که به همراه سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به لزوم ساماندهی این خیابان اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک این خیابان و رونق کسب‌وکار در آن، اجرای این طرح برای شهر قم دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی اجرای پروژه خیابان انقلاب را در راستای تکمیل ساماندهی خیابان‌های اطراف حرم عنوان کرد و افزود: تدابیر لازم برای دسترسی آسان به حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز اندیشیده شده است.

استاندار قم با تأکید بر اجرای رینگ ویژه حمل‌ونقلی در اطراف حرم در مسیرهایی که پروژه آرام‌سازی در آن اجرا می‌شود، تصریح کرد: شهرداری موظف به ساماندهی حمل‌ونقل خیابان ارم و انقلاب با ماشین‌های برقی برای دسترسی آسان افراد به حرم مطهر حضرت معصومه (س) است.

وی همچنین یکی دیگر از نیازهای خیابان انقلاب را تأمین پارکینگ موتورسیکلت برای کسبه منطقه دانست و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از تعهدات شهرداری ساخت و ایجاد پارکینگ موتورسیکلت در این خیابان است که ضمن اجرای پروژه تأمین می‌شود.

سرمست مدت اجرای پروژه را 6 ماه اعلام کرد و گفت: این پروژه در مدت 6 ماه به بهره‌برداری رسیده و علاوه بر ساماندهی تردد در هسته مرکزی شهر، با توجه به بافت تاریخی این منطقه خیابان به مسیر تفرجگاهی شهروندان و زائران تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb85bw.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما