جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۳
کد مطلب : 84277
منبع : خبرگزاری فارس

مهام‌پلیمر قم صدر جدول را تصاحب کرد

قم نيوز : تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم با تداوم روند پیروزی‌های خود به صدر جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری فوتبال امیدهای ایران صعود کرد.
مهام‌پلیمر قم صدر جدول را تصاحب کرد
مهام‌پلیمر قم صدر جدول را تصاحب کرد
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر که امسال نماینده قم در رقابت‌های فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور است، در گروه سوم مقدماتی رقابت نزدیک و نفس‌گیری با نمایندگان استان‌های کرمانشاه، مرکزی، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد برای صعود به مرحله بعد دارد.

نماینده فوتبال قم در این گروه با تیم‌های بعثت کرمانشاه، خیبر خرم‌آباد، سپاهان دورود، آلومینیوم سازی اراک و اتاک گچساران هم‌گروه است و با توجه به اینکه سه تیم مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب می‌کنند، یکی از بخت‌های اصلی راهیابی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران محسوب می‌شود.

مهام‌پلیمر به عنوان موفق‌ترین تیم حال حاضر فوتبال قم در رقابت‌های فصل جاری باشگاه‌های ایران، این هفته میزبان صدرنشین گروه سوم یعنی بعثت کرمانشاه بود، تیمی که با یک امتیاز بیشتر به قم آمده بود و شاگردان محمد علیخانی در مهام‌پلیمر قم قصد داشتند با شکست حریف هم فاصله یک امتیازی را جبران کنند و هم به صدر جدول بروند.

نماینده فوتبال قم در این دیدار حساس و البته جذاب و تماشایی چهار گل زد تا سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته‌های خود افزوده و پرواز بلندی به صدر جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران داشته باشد، گروهی که در آن صعود مهام‌پلیمر قطعی به نظر می‌رسد.

مهام‌پلیمر قم در این دیدار که پنج گل داشت با نتیجه 4 بر 1 میهمان خود را شکست داد، مسابقه‌ای که در آن محمدامین کرمانی، حمیدرضا رادمهر، حسین عرب و محمد خیری برای نماینده قم گلزنی کردند و این تیم دوست داشتنی فوتبال قم با پیروزی ارزشمند، شیرین و مقتدرانه خود به صدر جدول رسید.

با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، دو مسابقه دیگر تا پایان مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران باقی مانده و مهام‌پلیمر قم از این هفته با آرامش کامل برابر حریفان خود به میدان می‌رود، در حالی که مصاف بعدی آنها سه‌شنبه آینده برابر خیبر خرم‌آباد در قم خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور مهام پلیمر با پیروزی برابر بعثت کرمانشاه و 15 امتیاز صدر جدول را از این تیم گرفت و حالا دیگر حریفان در تعقیب نماینده قم هستند، همچنین خیبر خرم‌آباد حریف هفته آینده مهام با دو پیروزی پیاپی شانس صعود پیدا کرده، ضمن اینکه سپاهان دیگر تیم لرستانی با چهار امتیاز در آستانه سقوط به لیگ مناطق قرار دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqin6.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما