کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

14 رشته جدید در جامعه الزهرا (س) تدوین می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 22 آذر 1398 ساعت 6:58

مدیر جامعه‌الزهرا(س) گفت: در طول یک سال گذشته، ۵ رشته تحصیلی را تدوین کردیم و مراحل تصویب آن در شورای عالی سیاست‌گذاری انجام شد، همچنین ۱۴ رشته دیگر تدوین‌شده و در مرحله حال تصمیم خواهی از شورای عالی سیاست‌گذاری حوزه است.


 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود مدنی  در نشست صمیمی فصلی با طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا (س) که در سالن جلسات این نهاد دینی برگزار شد، اظهار داشت: اساسنامه جامعه‌الزهرا (س) از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد که ایشان جامعه‌الزهرا(س) را به‌عنوان مرکزی مفید، تأثیرگذار و ویژه دیده‌اند.

وی افزود: با ابلاغ مقام معظم رهبری، جامعه‌الزهرا(س) ماندنی، ماندگار و سرافراز به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:امروز ما به‌عنوان ضروری‌ترین مسئله انقلاب اسلامی باید هر چه می‌توانیم دل‌های دوستداران انقلاب را به هم نزدیک کنیم.

مدنی گفت: دشمنان در جبهه‌های مختلف، تجربه‌های تلخی را کسب کرده، اما امروز وارد جبهه اقتصادی شدند که امید است ملت ایران با سربلندی از این مرحله هم عبور کند.

وی گفت:برخی تصور می‌کنند منظور از ظرفیت‌های داخلی، تنها مباحث اقتصادی است، حال‌آنکه ظرفیت‌های انسانی ازجمله مهم‌ترین ظرفیت‌های داخلی هستند.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: باید صحنه انتخابات را به صحنه وحدت و همدلی تبدیل کنیم، در بحث تشویق مردم برای حضور درصحنه انتخابات و تبیین معیارها، خطرات و آسیب‌ها حضور فعال خواهیم داشت، اما جامعه‌الزهرا(س) برای طرفداری از فرد، گروه و یا حزبی سمت و سویی ندارد.

مدنی با اشاره به برخی دستاوردهای جامعه‌الزهرا(س) در سال‌های اخیر گفت: راه‌اندازی 5 رشته تحصیلی درسال گذشته،انتشار 60 کتاب توسط انتشارات جامعه‌الزهرا (س) از سال 96 تاکنون و راه‌اندازی 16 نشریه داخلی ازجمله این دستاوردها‌ست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده علمی و آموزشی خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته، 5 رشته تحصیلی را تدوین کردیم و مراحل تصویب آن در شورای عالی سیاست‌گذاری انجام شد. همچنین 14 رشته دیگر تدوین‌شده و در مرحله حال تصمیم خواهی از شورای عالی سیاست‌گذاری حوزه است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84280

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84280/14-رشته-جدید-جامعه-الزهرا-س-تدوین-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir