جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۲
کد مطلب : 84282
منبع : خبرگزاری تسنیم

دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده است

قم نيوز : دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم گفت: امروز دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده و قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی مرکزیت انقلاب را از آن بزداید.
دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده است
دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی نژاد در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه برخی دستگاه‌های مسئول درزمینهٔ مسائل فرهنگی به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های قرارگاه فرهنگی 19 دی تصریح کرد: این قرارگاه به‌صورت هفتگی مسئولانی که درزمینهٔ مسائل فرهنگی مسئولیت دارند را فرامی خواند و از آن‌ها می‌خواهیم تا درباره عملکردشان توضیح دهند.

دبیر قرارگاه 19 دی استان قم بابیان اینکه امروز دستگاه‌های مختلف باید از آمران و ناهیان مردمی حمایت کنند،تصریح کرد: درصد کمی از بانوان قمی وضعیت نامناسبی دارند،امروز بانوان محجبه باید پا به عرصه بگذارند و اجازه عرض‌اندام را از هنجارشکنان بگیرند.

 حسینی نژاد با اشاره به اهمیت فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: دستگاه‌های مختلف باید از آمران و ناهیان مردمی حمایت کنند تا افراد بتوانند درزمینهٔ این فریضه الهی فعالیت بیشتر و مؤثرتری داشته باشند.

وی گفت:نمی‌توان با اسلحه با جنگ نرم مقابله کرد، در قرارگاه 19 دی همواره باهم افزایی مسئولین دستگاه‌های مختلف در پی حمایت از آمران و ناهیان هستیم و مردم نباید از امربه‌معروف و نهی از منکر بهراسند، زیرا ما با تمام قدرت از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه 19 دی استان قم گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت فرهنگی شهر قم دغدغه دارند و این موضوع سبب شد تا ما تحت نظر بزرگانی همچون آیت‌الله سعیدی قرارگاه 19 دی را راه‌اندازی کنیم.

حسینی نژاد عنوان کرد: امروز دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای قم دیده و قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی مرکزیت انقلاب را از آن بزداید،با آمدن فضای مجازی دنیای بیرون به داخل خانه‌ها آمده و این موضوع می‌طلبد در تربیت فرزندان بیشتر دقت داشته باشیم.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان با تصمیمات نادرست درباره فیلترینگ آسیب‌های فضای مجازی را افزایش دادند،خاطرنشان کرد: باهم افزایی مسئولان فرهنگی، قضایی و انتظامی در قم فضای بسیار خوبی برای برخورد با منکرات به وجود آمده است و باید از آن بهره مناسب را ببریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0j.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما