کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند

خبرگزاری تسنیم , 22 آذر 1398 ساعت 5:05

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم بابیان اینکه مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند،گفت: باید تلاش کنیم منویات ایشان نسبت به قم را اجرا کرده و دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود محمدی عراقی در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ‌سال گذشته در دیدار مردم قم در 19 دی نسبت به وضعیت فرهنگی شهر قم و حوزه علمیه ابراز نگرانی کردند.

وی بابیان اینکه مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند، افزود: باید تلاش کنیم منویات ایشان نسبت به قم مقدسه را اجرا کرده و دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم تصریح کرد: بخش عمده‌ای از ناهنجاری‌های موجود در فضای شهر قم با منطق و صحبت کردن و تذکر دادن حل می‌شود و باید گفت تنها یک یا دو درصد آن‌ها نیازمند اقدام از طریق قوه قهریه است.
محمدی عراقی بیان کرد: مردم باید به صحنه امربه‌معروف و نهی از منکر وارد شوند، زیرا با بدون همراهی مردم نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید، بر اساس آیات قرآن کریم مردم در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر مسؤولیت دارند و باید همدیگر را امربه‌معروف و نهی از منکر کنند.

وی گفت: افراد در جامعه اسلامی نمی‌توانند نسبت به هم نوعان خود بی‌تفاوت باشند، گفت:امروز اکثریت قاطع بانوان قمی محجبه هستند و کمتر از یک درصد بدحجاب هستند، بنابراین بانوان انقلابی قم نباید اجازه در برابر اقلیت بدحجاب احساس ضعف کرده و فضا را به آن‌ها واگذار کنند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب بابیان اینکه دشمن از طریق ترویج فساد سعی در انحراف جوانان دارد، تصریح کرد: باید زمینه طمع دشمنان نسبت به انحراف در قم مقدسه را از بین ببریم، علمای حوزه علمیه و آمران به معروف و ناهیان از منکر و جوانان باغیرت و انقلابی نباید به دشمن اجازه طمع بدهند.

محمدی عراقی بابیان اینکه افراد منافق همواره دیگران را امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند و از رشد و سعادت جامعه جلوگیری به عمل می‌آورند،خاطرنشان کرد: مسئولین قم باید نسبت به دست‌های خائنی که قصد دارند از قم انقلاب‌زدایی کنند احساس خطر کرده و در مقابل آن بایستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84283

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84283/مردم-انقلابی-قم-اجازه-نفوذ-فرهنگی-دشمن-نمی-دهند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir