جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۵
کد مطلب : 84283
منبع : خبرگزاری تسنیم

مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند

قم نيوز : مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم بابیان اینکه مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند،گفت: باید تلاش کنیم منویات ایشان نسبت به قم را اجرا کرده و دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم.
مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند
مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود محمدی عراقی در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ‌سال گذشته در دیدار مردم قم در 19 دی نسبت به وضعیت فرهنگی شهر قم و حوزه علمیه ابراز نگرانی کردند.

وی بابیان اینکه مردم انقلابی قم اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن نمی‌دهند، افزود: باید تلاش کنیم منویات ایشان نسبت به قم مقدسه را اجرا کرده و دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم تصریح کرد: بخش عمده‌ای از ناهنجاری‌های موجود در فضای شهر قم با منطق و صحبت کردن و تذکر دادن حل می‌شود و باید گفت تنها یک یا دو درصد آن‌ها نیازمند اقدام از طریق قوه قهریه است.
محمدی عراقی بیان کرد: مردم باید به صحنه امربه‌معروف و نهی از منکر وارد شوند، زیرا با بدون همراهی مردم نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید، بر اساس آیات قرآن کریم مردم در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر مسؤولیت دارند و باید همدیگر را امربه‌معروف و نهی از منکر کنند.

وی گفت: افراد در جامعه اسلامی نمی‌توانند نسبت به هم نوعان خود بی‌تفاوت باشند، گفت:امروز اکثریت قاطع بانوان قمی محجبه هستند و کمتر از یک درصد بدحجاب هستند، بنابراین بانوان انقلابی قم نباید اجازه در برابر اقلیت بدحجاب احساس ضعف کرده و فضا را به آن‌ها واگذار کنند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب بابیان اینکه دشمن از طریق ترویج فساد سعی در انحراف جوانان دارد، تصریح کرد: باید زمینه طمع دشمنان نسبت به انحراف در قم مقدسه را از بین ببریم، علمای حوزه علمیه و آمران به معروف و ناهیان از منکر و جوانان باغیرت و انقلابی نباید به دشمن اجازه طمع بدهند.

محمدی عراقی بابیان اینکه افراد منافق همواره دیگران را امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند و از رشد و سعادت جامعه جلوگیری به عمل می‌آورند،خاطرنشان کرد: مسئولین قم باید نسبت به دست‌های خائنی که قصد دارند از قم انقلاب‌زدایی کنند احساس خطر کرده و در مقابل آن بایستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexw8v.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما