شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84284
منبع : خبرگزاری فارس

بدمینتون‌باز قم در اردوی جام بین‌المللی فجر

قم نيوز : بدمینتون‌باز مطرح و با تجربه استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در اردوی انتخابی تیم اعزامی به جام فجر دعوت شد.
بدمینتون‌باز قم در اردوی جام بین‌المللی فجر
بدمینتون‌باز قم در اردوی جام بین‌المللی فجر
به گزارش قم نیوز رقابت‌های بین‌المللی جام فجر مهمترین رویداد پیش‌روی بدمینتون‌بازان کشورمان محسوب می‌شود و به همین دلیل چهره‌های مطرح این رشته با نظر کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی و انتخابی دعوت شدند تا از بین آنها ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان ایران شکل بگیرد.

یکی از بدمینتون‌بازان جوان قم که از قضا چهره‌ای با تجربه و با سابقه در این رشته ورزشی محسوب می‌شود، محسن صادقیان است که پیش از این سابقه همراهی تیم ملی در اردوهای مختلف و همچنین شرکت در مسابقات جام فجر را دارد و بار دیگر توسط کادر فنی تیم ملی برای جام فجر دعوت شده است.

این در شرایطی است که مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر هر ساله همراه با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار می‌شود و فدراسیون بدمینتون امسال برای برگزاری بیست و نهمین دوره آن به میزبانی هیات فارس در شهر شیراز برنامه‌ریزی کرده، مسابقاتی که از پانزدهم تا نوزدهم بهمن به انجام می‌رسد.

به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای به امضاء محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به امضا رسید تا مسابقات به میزبانی شیراز  برگزار شود، پیکارهایی که در تقویم جهانی و آسیایی به نام فجر ایران ثبت شده و همه ساله بدمینتون‌بازان سایر کشورها با هدف افزایش رتبه خود در رنکینگ جهانی این رشته و کسب جایزه 25 هزار دلاری مسابقات به ایران سفر می‌کنند و در این جام به میدان می‌روند.

در سال جاری به واسطه اینکه المپیک 2020 پیش‌روی بدمینتون‌بازان کشورهای مختلف قرار دارد، حضور نمایندگان بیش از 30 کشور در این دوره پیش‌بینی شده، مسابقاتی که سرداور آن از کشور هند و کمک سرداور آن از ایران خانم دکتر مددی نایب‌رئیس فدراسیون است، ضمن اینکه ناظر فدراسیون آسیا از کشور تایلند خواهد بود.

محسن صادقیان به نمایندگی از بدمینتون‌بازان قم در حالی به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون ایران دعوت شده که این اردو برای انتخابی مسابقات بین‌المللی جام فجر روزهای چهارم تا ششم دی ماه در کمپ تیم ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfj0dc.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما