يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 84315
منبع : خبرگزاری فارس

افق بی‌رقیب می‌تازد

قم نيوز : تیم والیبال افق قم برای سومین هفته متوالی در فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست حریف خود شد.
افق بی‌رقیب می‌تازد
افق بی‌رقیب می‌تازد
به گزارش قم نیوز تیم والیبال افق قم که بعد از باخت در بازی خارج از خانه هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور کمی هواداران این رشته در قم را نگران کرده بود، برای سومین هفته متوالی برد تا خیال هواداران نیز راحت شود.

مردان والیبالیست تیم افق قم در هفته نخست بازی‌های این فصل میهمان تیم پاس گرگان بودند و با واگذاری سه ست متوالی این دیدار در نهایت سه بر صفر شکست خوردند اما آغاز روند رو به رشد و پیروزی‌های این تیم از هفته دوم بود که در میهمانی تیم شهروند نکاء به برتری سه بر یک دست یافتند.

نماینده والیبال قم در مسابقه هفته سوم که در سالن شهدای دروازه ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم سفیر جوان رامسر بود با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا با روحیه به مسابقه هفته چهارم برابر عقاب تهران برود، رقابتی که پیروزی در آن برای بلند قامتان افق قم اهمیت زیادی داشت.

افق در چهارمین مسابقه این فصل که یک مسابقه نزدیک و حساس بود با نتیجه سه بر صفر تیم عقاب تهران را شکست داد، بردی که با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 20 به دست آمد و حالا افق از چهار بازی سه برد سه امتیازی دارد و با 9 امتیاز یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی گروه است.

مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم‌ها به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی‌آف برود، در شرایطی که افق قم در گروه نخست با تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکاء، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان و وارنا شهر باران رقابت می‌کند.

در گروه دوم این فصل از مسابقات نیز تیم‌های اسپرت هوشیار تبریز، خوش‌سیما آمل، میلاد نور رامسر، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی زمینی، دشتستان بوشهر، شهرداری جوان ارومیه و شهرداری کرج برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله پلی‌آف مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamena.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما