يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 84321
منبع : خبرگزاری فارس

راهیابی 2 نماینده قم به مرحله دوم لیگ برتر کاراته

قم نيوز : نماینده‌های استان قم با تداوم روند صعودی خود مجوز راهیابی به مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور را کسب کردند.
راهیابی 2 نماینده قم به مرحله دوم لیگ برتر کاراته
راهیابی 2 نماینده قم به مرحله دوم لیگ برتر کاراته
به گزارش قم نیوز امسال نیز همانند سال قبل دو تیم پاس قم و پاس کن شی کان نماینده‌های استان قم در مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور هستند، لیگی که با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی آن تعداد 12 تیم از گروه‌های 6 گانه مجوز صعود به مرحله دوم را نصیب خود کردند.

سومین هفته از پیکارهای فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان ایران به میزبانی سالن شهید افراسیابی در حالی برگزار شد که کاراته‌کاهای تیم پاس کن شی کان قم در گروه سوم و مردان کاراته‌کای تیم پاس قم در گروه سوم به مصاف حریفان رفتند و هر دو تیم به مرحله دوم راه یافتند.

با پایان بازی‌های این هفته از گروه نخست تیم‌های ایران مال و صدرا، از گروه دوم تیم‌های مقاومت و شهرداری شهر قدس، از گروه سوم تیم‌های هیأت کاراته کبودر آهنگ و پاس کن شی کان، از گروه سوم تیم‌های پاس قم و سبک شوتوکان، از گروه پنجم تیم‌های عقاب و وان‌کان قزوین و از گروه ششم تیم‌های آکادمی نریمان و تخت جمشید کرمان راهی مرحله دوم شدند.

تیم پاس کن شی کان قم این هفته در گروه سوم ابتدا به مصاف آکادمی نوروزی رفت و با نتیجه 17 بر هفت حریف خود را شکست داد، سپس در مقابل تیم کاراته شهرداری بندر انزلی قرار گرفت و این مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز را با نتیجه 19 بر 6 به سود خود تمام کرد تا مجوز صعود را کسب کند.

در گروه چهارم تیم صدرنشین پاس قم با دو پیروزی جایگاه نخست جدول را برای خود تثبیت کرد، کاراته‌کاهای پاس ابتدا به مصاف تیم شوتوکان fsk ایران رفته و با نتیجه 15 بر 7 پیروز شدند، سپس در جدال با تیم شهرداری اندیشه به برتری 17 بر 7 دست یافتند و به عنوان تیم نخست جدول بالا آمدند.

در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور، در گروه سوم تیم هیات کاراته کبودر آهنگ با ۱۵ امتیاز در صدر ایستاد و تیم پاس کن شی کان با ۹ امتیاز در جایگاه دوم راهی مرحله بعد شد، اما در گروه چهارم تیم پاس قم با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم شوتوکان fsk ایران با ۱۲ امتیاز دوم شد.

با پایان رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر کاراته مردان ایران، عنوان مربی برتر کومیته به عقیل بردیده از تیم پاس کن شی کان اختصاص یافت و عنوان کاراته‌کای اخلاق بخش کومیته را علیرضا اکبری از تیم پاس قم نصیب خود کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzxn6.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما