يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 84327
منبع : خبرگزاری تسنیم

12 واحد صنعتی راکد قم احیا شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در شش ماه نخست سال ۱۲ واحد صنعتی با ۲۶۱ فرصت شغلی و سه معدن با ۱۹ فرصت شغلی احیا شده است.
۱۲ واحد صنعتی راکد قم احیا شد
۱۲ واحد صنعتی راکد قم احیا شد
به گزاش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در نشست  خبری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در حوزه تولید استان اثربخش دانست و اظهار داشت: این کارگروه به‌صورت هفتگی مسائل حوزه اقتصادی و تولید استان را بررسی می‌کند.

وی آمار بازدید‌های انجام‌شده توسط استاندار و مدیران استانی را اعلام کرد و افزود: در 8 ماه نخست سال جاری 54 واحد اقتصادی بازدید شده و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 444 مصوبه  داشته که در این کارگروه 121 واحد صنعتی، 17 واحد کشاورزی و 15 واحد گردشگری موردبررسی قرارگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از یک هزار و 80 میلیارد تومان پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در استان قم در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون 280 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت‌شده و پرداخت‌ها در سه حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 581 جواز تأسیس با میزان سرمایه‌گذاری بالغ‌بر دو هزار و  783 میلیارد تومانی صادرشده که برای 9 هزار 500  فرصت شغلی  ایجاد می‌کند، همچنین علاوه بر آن 44 واحد در حال فعالیت نیز خواستار توسعه هستند.

سیجانی، تعداد واحدهای تکمیل‌شده در 8 ماه گذشته را 64 مورد  نام برد و خاطرنشان کرد: در مدت 8 ماهه نخست سال جاری  64 واحد نیمه‌تمام با یک هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد  1620 فرصت شغلی  تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی احیای واحدهای راکد را یکی از اولویت‌های سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قم دانست و خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال 12 واحد صنعتی با 261 فرصت شغلی و سه  معدن با 19 فرصت شغلی احیاشده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افزایش نظارت‌ها بعد از ساماندهی نرخ بنزین خبر داد و گفت: رصد وضعیت قیمت‌ها و همچنین تأمین و توزیع کالا را در دستور کارداریم، همچنین بعد از اصلاح نرخ بنزین، نظارت‌ها دو و نیم برابر افزایش‌یافته و اپراتور 124 دائم پاسخگوی تماس‌های مردمی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5s0j.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما