دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 84349
منبع : خبرگزاری فارس

مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی رونمایی شد

قم نيوز : آیین رونمایی از مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی به مناسبت هفته پژوهش و با حضور سردار فدوی و آیت الله اعرافی برگزار شد.
مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی رونمایی شد
مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی رونمایی شد
به گزارش قم نیوز آیین رونمایی از مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی به مناسبت هفته پژوهش و با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش در این مراسم با اشاره به اینکه اگر مجاهدات پژوهشگران نبود امروز پژوهشگاه نیز وجود نداشت، اظهار کرد: رونمایی که امروز انجام می‌شود حاصل تلاش 4 ساله همین پژوهشگران است.

سردار فدوی در این آیین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخصه نظریه ولایت فقیه را همیشه همراه خود داشته است، بیان کرد: پژوهشگران باید به تبیین موضوعاتی که توسط ولایت فقیه عنوان می‌شود اهتمام لازم را داشته باشند.

آیت الله اعرافی نیز در پایان با بیان اینکه امروزه شاهدیم که پدیده شهدای روحانیت یک موضوع بین المللی شده است، یادآور شد: ما در برابر این شهدا و خون‌های پاک رسالت سنگینی دارند و اگر ما در این مسیر استوار باشیم تمام دنیا در مقابل ما یا شنوا خواهد بود و یا شکست خواهد خورد.

گفتنی است، در این همایش از پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwxn6.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما