دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 84351
منبع : خبرگزاری فارس

هندبالیست‌های قم روی نوار پیروزی

قم نيوز : هندبالیست‌های استان قم در راه صعود به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به کسب دومین پیروزی متوالی خود در لیگ دسته اول شدند.
هندبالیست‌های قم روی نوار پیروزی
هندبالیست‌های قم روی نوار پیروزی
به گزارش قم نیوز تیم هندبال قم که ابتدا قرار بود به نام مهراز در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های ایران به میدان برود اما به دلیل انصراف ناگهانی حامی مالی خود با نام تیم هیأت هندبال با مدعیان صعود به لیگ برتر هندبال رقابت می‌کند، در این مسیر به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

سومین هفته رقابت‌های فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال در حالی برگزار شد که تیم هیأت هندبال قم به دلیل لغو مسابقه هفته نخست خود، دومین بازی این فصل را در هفته سوم برگزار کرد و با پیروزی از میدان خارج شد.

هندبالیست‌های قم پس از کسب پیروزی در مسابقه نخست خود که به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، دومین برد پیاپی را برابر تیم رعد پدافند هوایی تهران کسب کردند، از دو بازی دو پیروزی در کارنامه داشته و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.

نماینده هندبال قم در مسابقه‌ای که 49 گل داشت و بسیار نزدیک و حساس بود، برابر تیم رعد پدافند هوایی تهران به برتری 26 بر 23 دست یافت، در حالی که هفته نخست موفق به شکست تیم وحدت مهرگان کاشان شده بود و مسابقه هفته نخست این تیم برابر تیم پرواز هوانیروز اصفهان نیز به زمان دیگری موکول شده است.

در سایر دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول هندبال مردان ایران، قنات زارچ یزد با حساب 31 بر 16 تیم بهنام زاهدان را برد، هیأت هندبال خراسان‌رضوی 30 بر 23 از سد هیأت هندبال میناب گذشت، نفت امیدیه 38 بر 23 تیم هیأت هندبال اهواز را مغلوب کرد و پرسپولیس بهبهان 29 بر 26 تیم هیأت هندبال بوشهر را شکست داد.

همچنین وحدت مهرگان کاشان بعد از شکست هفته نخست خود مقابل هیأت هندبال قم در هفته دوم با نتیجه 24 بر 16 تیم پرواز هوانیروز اصفهان را از پیش‌رو برداشت، هیأت هندبال کرمانشاه 26 بر 25 تیم هیأت هندبال خرم‌آباد را مغلوب کرد و تیم هیأت هندبال همدان 27 بر 24 به تیم کیمیا کاشت کردستان باخت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6ena.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما