سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 84369
منبع : خبرگزاری فارس

کشتی قم در رم

قم نيوز : ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم دی ماه در شهر رم ایتالیا با حریفان حاضر در پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام ماتئو پلیکونه رقابت می‌کند.
کشتی قم در رم
کشتی قم در رم
به گزارش قم نیوز کشتی‌گیری که امسال نماینده قم در مسابقات 2019 قهرمانی جهان بود و با عملکرد بسیار خوب خود در این پیکارها، یکی از مدال‌آوران تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شد تا سهمیه بازی‌های المپیک 2020 را کسب کند، اکنون یکی از مهره‌های مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی محسوب می‌شود.

این کشتی‌گیر مستعد و آینده‌دار علیرضا نجاتی است که در وزن 60 کیلوگرم تابستان امسال همراه با تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به مسابقات جهانی قزاقستان رفت و با ارائه کشتی‌های زیبا چشم‌ها را به خود خیره کرد و مدال برنز دنیا و سهمیه المپیک را برای ورزش ایران به ارمغان آورد تا مورد تحسین جامعه کشتی به ویژه رئیس فدراسیون قرار بگیرد.

نجاتی بعد از این عملکرد موفق اکنون یکی از اردونشین‌های ثابت در جمع شاگردان محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان است و در جدیدترین اعزام قرار است دی‌ماه امسال همراه با تیم ملی راهی رقابت‌های بین‌المللی در کشور ایتالیا شود، مسابقاتی که با عنوان جام ماتئو پلیکونه در شهر رم به انجام می‌رسد.

اهمیت این رقابت‌ها برای کشتی‌گیران تمامی کشورهای شرکت کننده بسیار زیاد است، زیرا جام بین‌المللی ماتئو پلیکونه ایتالیا جزو مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و در دو رشته آزاد و فرنگی روزهای 25 تا 28 دی ماه به میزبانی شهر رم برگزار خواهد شد.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی ایران به این رقابت‌ها، علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی در وزن 130 کیلوگرم به سرمربیگری محمد بنا و مربیگری بهروز حضرتی‌پور به میدان می‌روند.

فرنگی‌کار المپیکی کشتی قم در حالی راهی این پیکارها می‌شود که با تشخیص کادر فنی و به منظور ارزیابی میزان آمادگی کشتی‌گیران در یک رقابت بین‌المللی، نفراتی مانند علیرضا نجاتی که دارای مدال جهانی و سهمیه المپیک هستند و از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی معاف بوده‌اند در این مسابقات به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhteo.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما