چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 84413
منبع : خبرگزاری تسنیم

آزادگان عالم در برابر بی عدالتی نسبت به حال شیخ زکزاکی قیام کنند

قم نيوز : جامعةالمصطفی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از «آیت‌الله شیخ ابراهیم زکزاکی» گفت: با توجه به وخامت وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی و همسر صبورش، انتظار می‌رود انسان‌های آزاده در هر جای جهان در برابر این بی‌عدالتی قیام کنند.
آزادگان عالم در برابر به بی عدالتی نسبت به حال شیخ زکزاکی قیام کنند
آزادگان عالم در برابر به بی عدالتی نسبت به حال شیخ زکزاکی قیام کنند
به گزارش قم نیوز در پیام جامعه المصطفی العالمیه آمده است: سال‌هاست که نظام سلطه و ایادی آن در تلاش‌اند هر ندای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان با انواع ستم‌ها خاموش کنند. انقلاب اسلامی، که مبتنی بر آموزه‌های عدالت‌خواهانه قرآنی است، نور امید را در دل‌های حقیقت‌جویان روشن ساخته و در مقابل، موجب هراس جبهه باطل شده است. امروز توطئه‌های گوناگون محور استکباری عالم برای سرکوب حرکت فکری و فرهنگی عدالت‌جو در سرتاسر دنیای اسلام مشهود است.

در این پیام تصریح شده است: جریان‌های دست‌پرورده نظام سلطه همچون داعش، بوکوحرام و الشباب در جای جای منطقه اسلامی سر بر آورده‌اند و نهضت مردمی و اسلامی به شدت از جانب محور استکباری تحت فشار قرار گرفته است. با اشاره و حمایت همین جریان سلطه، سال‌هاست که رهبر نهضت اسلامی مردم نیجریه، جناب آقای شیخ ابراهیم زکزاکی، در حبس و حصر قرار دارد و جمع زیادی از پیروان و علاقه‌مندان ایشان و از جمله تعدادی از فرزندان وی به شهادت رسیده‌اند. در عین حال، همچنان شاهد سکوت تأسف‌بار مجامع جهانی و مراکز مدعی حقوق بشر در این زمینه هستیم.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: با توجه به وخامت وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی و همسر صبورش، انتظار می‌رود انسان‌های آزاده در هر جای جهان به این ظلم آشکار واکنش نشان دهند و در برابر این بی‌عدالتی قیام کنند.

در پایان این پیانیه خاطرنشان شده است: جامعة‌المصطفی‌العالمیه ضمن محکوم کردن اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی، که نسبت به این عالم دین رواداشته شده، خواستار آزادی هر چه زودتر ایشان و اقدام برای معالجه وی و همسرش است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtxeo.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما