پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84417
منبع : خبرگزاری فارس

ایثار شیمیدُر قم استارت زد

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در بازگشت مجدد به مسابقات قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرد.
ایثار شیمیدُر قم استارت زد
ایثار شیمیدُر قم استارت زد
به گزارش قم نیوز بعد از افتخارآفرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2019 که با ایستادن روی سکوی سوم همراه بود و این تیم سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را به دست آورد، اکنون رقابت‌های لیگ برتر در آستانه آغاز شدن است.

در مسابقات فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران هشت تیم حضور دارند و در دو گروه چهار تیمی رقابت‌های مقدماتی را از روز ششم دی‌ماه آغاز می‌کنند، لیگی که تیم‌های حاضر در آن به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند، تا تیم‌های مرحله نهایی مشخص شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم که سابقه کسب دو عنوان قهرمانی سال‌های 1393 و 1394 و دو نایب‌قهرمانی سال‌های 1391 و 1392 لیگ برتر باشگاه‌های ایران را در کارنامه دارد و از تیم‌های پرافتخار این لیگ به شمار می‌رود، بعد از غیبت دو ساله بار دیگر از امسال به سرمربیگری جواد شهره‌غلامی در لیگ برتر به میدان می‌رود.

ایثار شیمیدر قم بعد از کسب رتبه پنجم مسابقات فصل 1395 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به دلیل مواجهه با مشکلات مالی از لیگ برتر کناره‌گیری کرد و در سال 1396 در لیگ دسته دوم به مقام قهرمانی دست یافت و در سال 1397 رتبه نخست مسابقات لیگ ملی این رشته را به خود اختصاص داد.

قهرمانی در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر مجوز صعود ایثار شیمیدُر قم به رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر باشگاه‌های کشور را صادر کرد و این تیم با هدایت جواد شهره‌غلامی مربی با سابقه خود برای حضور موفق در لیگ برتر تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در قم استارت زد.

نخستین اردوی تیم ایثار شیمیدر قم برای حضور موفق در دوره جدید لیگ برتر به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین کردند، در شرایطی که ایثاری‌ها در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر به دنبال جذب چند مهره جدید برای تقویت تیم در لیگ برتر 98 هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd5o0j.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما