پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 84418
منبع : خبرگزاری فارس

بیکاری یک کارگر خط قرمز است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی را در استان قم می‌گیریم و بیکار شدن حتی یک کارگر خط قرمز استان است.
بیکاری یک کارگر خط قرمز است
بیکاری یک کارگر خط قرمز است
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری با اشاره به وضعیت بخش گردشگری استان قم اظهار کرد: تبدیل این استان به مقصد گردشگری، هدف مدیریت استان قم است، برای اینکه گردشگران تنها از استان عبور نکنند و در قم اقامت داشته باشند، باید جاذبه‌های گردشگری در استان به وجود بیاید.

وی ادامه داد: استقرار صنایع شیمیایی در استان قم با نظارت شدید محیط زیست صورت می‌گیرد و اجازه استقرار واحدهای آلاینده در استان را نمی‌دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی را در استان قم می‌گیریم و در این زمینه پیگیری از سیستم بانکی را داشتیم، بیکار شدن حتی یک کارگر خط قرمز استان است.

غضنفری نظارت بر واحدهای صنفی و تولیدی در استان قم را برای کشور الگو دانست و تصریح کرد: بازرسی‌های مستمر از این واحدها انجام می‌شود، استان قم بسیاری از کالاهای موردنیاز خود را از خارج این استان وارد می‌کند، ولی نرخ تورم در آن پایین تر از میانگین کشوری است.

وی ادامه داد: در استان قم با وجود افزایش جمعیت و مهاجرت پذیری و برگزاری مناسبت‌های مختلف، هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: میوه شب عید استان قم تعیین تکلیف و مباشر آن مشخص شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceve8v.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما