پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 84426
منبع : خبرگزاری فارس

صعود مهام‌پلیمر قم به تعویق افتاد

قم نيوز : صعود امیدهای مهام‌پلیمر قم به مرحله دوم رقابت‌های فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شکست در آخرین بازی خانگی به تعویق افتاد.
صعود مهام‌پلیمر قم به تعویق افتاد
صعود مهام‌پلیمر قم به تعویق افتاد
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های تیم امید مهام‌پلیمر قم در آخرین بازی خانگی خود از مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور میزبان تیم خیبر خرم‌آباد بودند و برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد تنها به یک تساوی نیاز داشتند اما این اتفاق رخ نداد.

نماینده فوتبال قم زیر بارش شدید باران و در هوای سرد ورزشگاه تختی قم به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و هر چه زد به در بسته خورد ولی یک ضربه پنالتی به حریف داد تا با گل شدن این موقعیت، نتیجه 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر با میهمان لرستانی خود را با حساب یک بر صفر واگذار کند تا بعد از شکست دو بر صفر هفته پایانی نیم‌فصل مقابل تیم آتاک گچساران، به دومین شکست خانگی این فصل تن بدهند.

کادر فنی تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم در این دیدار با سیستم 4 – 1 -4 -1 تیمشان را به زمان مسابقه فرستادند، رقابتی که نیمه نخست آن با دو موقعیت مسلّم گلزنی برای تیم مهام‌پلیمر و یک فرصت گلزنی برای تیم خیبر به پایان رسید و مهمترین اتفاق این نیمه برخورد توپ به زیر سقف دروازه خیبری‌ها بود که در زمان‌های تلف شده نیمه نخست اتفاق افتاد اما توپ گل نشد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی جذاب و تماشایی ارائه کردند و در یکی از صحنه‌های حساس این نیمه، خروج اشتباه حسن عزیزی سنگربان تیم امید مهام‌پلیمر قم با برخورد توپ به دست حسن رادمهر مدافع مهام‌پلیمر همراه شد تا محمدحسین یحیی‌زاده داور مازندرانی این بازی یک ضربه پنالتی به نفع تیم خیبر خرم‌آباد اعلام کند.

خیبر خرم‌آباد که برای ماندن در کورس مدعیان صعود از گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران به پیروزی در این دیدار نیاز داشت پنالتی خود را توسط حسین آروان به گل تبدیل کرد تا در ورزشگاه تختی قم با نتیجه یک بر صفر مهام‌پلیمر را شکست داده و با سه امتیاز ارزشمند از این بازی راهی خرم‌آباد شود.

همزمان با این مسابقه تیم امید آلومینیوم سازی اراک با نتیجه دو بر یک تیم بعثت کرمانشاه را شکست داد و به صدر جدول رفت، مسابقه آتاک گچساران با سپاهان دورود به زمان دیگری موکول شد تا در جدول بعد از نماینده 16 امتیازی اراک، مهام‌پلیمر قم با 15 امتیاز در رده دوم جای بگیرد و آماده بازی حساس هفته پایانی با آتاک شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9o0j.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما