شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 84467
منبع : خبرگزاری فارس

یکه‌تازی والیبالیست‌های افق قم با 4 برد متوالی

قم نيوز : بلند قامتان افق قم با کسب چهارمین پیروزی متوالی در مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کردند.
یکه‌تازی والیبالیست‌های افق قم با 4 برد متوالی
یکه‌تازی والیبالیست‌های افق قم با 4 برد متوالی
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته پنجم از مرحله مقدماتی فصل 1398 رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال ایران در حالی سپری شد که افق قم در خانه خود به مصاف مقاومت رفت و با عبور از سد این تیم و کسب سه امتیاز مسابقه به چهارمین برد متوالی این فصل دست پیدا کرد.

نماینده والیبال قم در این مسابقه که در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم برگزار شد، با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 11 و 25 بر 19 تیم مقاومت تهران را مغلوب کرد تا نخستین‌بار در این فصل یک پیروزی مطمئن با این نتیجه کسب کند.

اگر چه تیم افق قم در چهار هفته قبلی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان ایران سه برد با نتایج مشابه 3 بر 1 برابر تیم‌های عقاب تهران، سفیر جوان رامسر و شهروند نکاء به دست آورده بود و در هفته نخست نیز با نتیجه سه بر صفر در میهمانی تیم والیبال پاس گرگان تن به شکست داده بود.

تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در دو گروه به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند تا چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله پلی‌آف شود، در حالی که افق قم در گروه نخست با تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکاء، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان و وارنا شهر باران مسابقه می‌دهد.

همچنین در گروه دوم این فصل از مسابقات نیز تیم‌های اسپرت هوشیار تبریز، خوش‌سیما آمل، میلاد نور رامسر، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی زمینی، دشتستان بوشهر، شهرداری جوان ارومیه و شهرداری کرج برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله پلی‌آف روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciy5av.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما