شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 84481
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی قم خبر داد

صدرنشینی نماینده قم در آغاز لیگ برتر کبدی

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم از صدرنشینی نماینده قم در آغاز لیگ برتر کبدی مردان کشور خبر داد.
صدرنشینی نماینده قم در آغاز لیگ برتر کبدی
صدرنشینی نماینده قم در آغاز لیگ برتر کبدی
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر کبدی مردان در حالی آغاز شده است که استان قم امسال در این مسابقات نماینده دارد و تیم رعد پدافند هوایی قم در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

وی افزود: در هفته اول لیگ برتر کبدی که روزهای پنج شنبه و جمعه در تهران برگزار شد تیم رعد پدافند هوایی قم مقتدرانه ظاهر شد و با کسب ۲ پیروزی پی در پی توانست در صدر جدول لیگ برتر تا پایان هفته نخست قرار گیرد.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم رعد پدافند قم در اولین دیدار خود به مصاف تیم امید جلین گلستان رفت و توانست این تیم را ۴۴ بر ۲۵ شکست دهد و سپس در دومین دیدار خود ۵۸ بر ۳۱ مقابل تیم عقاب تالش به پیروزی رسید.

رشیدی بیان داشت: علاوه بر تیم رعد پدافند هوایی قم، امید جلین گلستان و عقاب تالش، تیم‌های پایا تردینگ، ساری، سرخنکلاته، خراسان رضوی و دانشگاه آزاد هرسین کرمانشاه در این مسابقات حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: هیئت کبدی استان قم از خانواده‌های قمی دعوت می‌کند استعداد ورزشی فرزندان خود را در رشته کبدی که رشته‌ای مدال آور در سطح آسیا و جهان است مورد آزمایش قرار دهند به طوری که چندی قبل یک کبدی کار قمی همراه با تیم ملی جوانان، قهرمان مسابقات جهانی این رده سنی در جزیره کیش شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceze8v.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما