يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 84485
منبع : خبرگزاری فارس

توزیع 145 هزار صندوق صدقه خانگی در بین مردم قم

قم نيوز : رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: 145 هزار صندوق صدقه خانگی در بین مردم استان توزیع شده است و بیشترین درآمد کمیته امداد در بخش صدقات از این نوع صندوق‌ها است.
توزیع 145 هزار صندوق صدقه خانگی در بین مردم قم
توزیع 145 هزار صندوق صدقه خانگی در بین مردم قم
به گزارش قم نیوز سید جواد وزیری نژاد با اشاره به تنوع صندوق‌های صدقات در استان قم اظهار کرد: در این استان سه نوع صندوق صدقات داریم، یک نوع صندوق صدقات خانگی که در منازل و مغازه‌های کوچک است، نوع دیگر صندوق صدقات معابر است که در خیابان‌ها قرار دارد و نوع آخر صندوق صدقات اماکن است که در مکان‌هایی همچون فروشگاه‌ها و ادارات نصب می‌شود.

وی ادامه داد: 45 نفر در استان قم مامور تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی هستند که به صورت روزانه با گرفتن حکم ماموریت و پوشیدن لباس با آرم کمیته امداد برای تخلیه این صندوق‌ها به درب منازل مراجعه می‌کنند، صندوق‌های صدقه خانگی هر دو ماه یک بار تخلیه می‌شود.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: 145 هزار صندوق صدقه خانگی در بین مردم استان توزیع شده است و بیشترین درآمد کمیته امداد در بخش صدقات از این نوع صندوق‌ها است، کمیته امداد استان قم در هفت ماه نخست سال جاری چهار میلیارد و 17 میلیون تومان از صندوق‌های صدقات خانگی درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشت.

وزیری نژاد با اشاره به صندوق‌های صدقات در معابر استان قم اظهار کرد: حدود پنج هزار و 50 صندوق صدقه بزرگ در معابر استان نصب شده است و درآمد کمیته امداد از این صندوق‌ها در هفت ماه نخست سال جاری دو میلیارد و 331 میلیون تومان بوده است، جمع آوری صندوق‌های صدقات معابر توسط نیروهای کمیته امداد با لباس آرم دار و خودروهای این نهاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciw5av.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما