يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 84486
منبع : خبرگزاری فارس

شروع پرقدرت رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی

قم نيوز : کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی قم با دو پیروزی، شروع پرقدرتی در مسابقات فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور داشتند.
شروع پرقدرت رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی
شروع پرقدرت رعد پدافند قم در لیگ برتر کبدی
به گزارش قم نیوز نماینده‌ قم شروع بسیار پرقدرتی در دوره جدید رقابت‌های لیگ کبدی مردان باشگاه‌های ایران داشت، لیگی که در سال منتهی به بازی‌های المپیک با حضور چهره‌های شاخص کبدی ایران در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی از حساسیت و البته جذابیت قابل توجهی برخوردار است.

استارت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی تختی تهران زده شد و هشت تیم رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی آغاز کردند، در حالی که تیم‌های رعد پدافند قم، پایاتردینگ آذربایجان‌غربی، امید جلین، هیات کرمانشاه، هیات ساری، عقاب تالش، هیات خراسان‌رضوی و هیات سرخنکلاته در این لیگ حاضر هستند.

در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون کبدی، تیم‌ها در هفت هفته مسابقات خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کنند، تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین گام برابر تیم کبدی امید جلین قرار گرفت و سپس با تیم عقاب تالش روبه‌رو شد و هر دو مسابقه را با برد پشت‌سر گذاشت.

کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی بعد از یک هفته تمرین در خانه کبدی قم، آمادگی بالای خود را در هفته نخست به رخ حریفان حاضر در فصل جدید لیگ برتر مردان ایران کشیدند و با شکست هر دو حریف خود به صدر جدول رده‌بندی رفتند تا یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لقب بگیرند.

در نخستین مسابقه از فصل 1398 مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند قم با نتیجه 44 بر 25 تیم امید جلین را شکست داد و در دومین رقابت به مصاف عقاب تالش رفت و این مسابقه را هم با حساب 58 بر ۳۱ برد تا با دو پیروزی در هفته نخست مسابقات شروع پرقدرتی داشته باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmxeo.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما