قم نيوز : پس از اینکه با اعتراض گسترده جانبازان و خانواده شهدا به عملکرد سید جواد هاشمی، برکنار شد، هیاتی از سازمان بازرسی کل کشور در اداره کل بنیاد شهید قم مستقر شده‌اند تا به عملکرد هاشمی و تیم وی رسیدگی کنند.
رسیدگی به فعالیت‌های رئیس سابق بنیاد شهید قم آغاز شد / استقرار هیات بازرسی کل کشور در اداره کل بنیاد قم
به گزارش قم نیوز با برکناری سید جواد هاشمی از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران قم حالا نوبت رسیدگی به عملکرد وی در زمینه‌های مختلف و بررسی فعالیت‌های همکاران و یاری‌کنندگان وی شده است.

خبرنگار قم نیوز مطلع شده است که در روزهای اخیر هیاتی از سوی سازمان بازرسی کل کشور در اداره کل بنیاد شهید قم مستقر شده و رسیدگی به عملکرد هاشمی و همکاران وی را با جدیت بسیار آغاز کرده است.

قم نیوز امیدوار است این هیات علاوه بر بررسی دقیق عملکرد همکاران هاشمی، به بررسی ریز عملکرد هاشمی و اظهارات وی در زمان تصدی ریاست بنیاد شهید قم بپردازند.

از جمله برخی مسائل لازم الورود برای این هیات می توان به عملکرد هاشمی در سمت ریاست هیات مدیره فروشگاه جانبازان قم، به ویژه موضوع زمین جمهوری اشاره کرد که علاوه بر هاشمی، یکی از پرسنل اداره کل بنیاد شهید قم نیز در آن دخیل بوده است.

همچنین پرونده دفن افرادی به غیر از خانواده شهدا و ایثارگران در گلزار شهدا قم نیز شایان توجه است که قبلا نیز در رسانه ملی مطرح شده بود.

هیات سازمان بازرسی همچنین باید به مساله خودسوزی جانبازان قم و عملکرد معاونت درمان بنیاد شهید قم و نحوه انتصاب وی در این پست وارد شود.

قم نیوز آماده است تا در صورت درخواست این هیات همه گونه همکاری را با آنها انجام دهد.

عموم جانبازان و ایثارگران قم نیوز می توانند به اتاق شماره ۲۰۶ واقع در طبقه دوم اداره کل بنیاد شهید قم در خیابان فاطمی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۷۸۴۰۴۲۹ تماس گرفته و مسائل مرتبط با مدیریت سید جواد هاشمی و سایر همکاران وی را مطرح کنند.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbwabw.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما