يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 84502
منبع : خبرگزاری تسنیم

28 دستگاه در زمینه حجاب و عفاف وظیفه مستقیم دارند

قم نيوز : دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم با اشاره به وظیفه مستقیم ۲۸ دستگاه در امر حجاب و عفاف گفت: دستگاه‌های دیگر نیز به طرق مختلف وظایفی در این زمینه بر عهده داشته و باید کمک کنند.
۲۸ دستگاه در زمینه حجاب و عفاف وظیفه مستقیم دارند
۲۸ دستگاه در زمینه حجاب و عفاف وظیفه مستقیم دارند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر حسینی‌نژاد در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، هدف از تشکیل قرارگاه 19 دی را تجمیع دستگاه‌ها و پشتیبانی فرهنگی دانست و اظهار داشت: این قرارگاه خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق بوده و قرارگاه مطالبه‌گری در قم در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه شناسایی ضعف‌ها و کشف انگیزه‌ها یکی از اهداف قرارگاه 19 دی است، ابراز کرد: متأسفانه تاکنون انگیزه دستگاه‌ها ضعیف بوده ولی این قرارگاه پای کار آمده و مطالبه می‌کند و در برابر کوتاهی‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

دبیر قرارگاه 19 دی استان قم با تأکید بر اینکه یکی از اهداف این قرارگاه حمایت از مردم است، تصریح کرد: زمانی که مردم پای کار بیایند بسیاری از مشکلات با همکاری دستگاه‌ها قابل‌حل است چرا که هدف فرهنگی و به نظامی‌گری است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا با آموزش مدرن به نتایج مناسب برسیم، چراکه ما به دنبال گزارش عادی دستگاه‌ها نبوده و از آن‌ها می‌خواهیم اقداماتی در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری انجام داده را ارائه دهند.

 حسینی‌نژاد با اشاره به وظیفه مستقیم 28 دستگاه در امر حجاب و عفاف یادآور شد: دستگاه‌های دیگر نیز به طرق مختلف وظایفی در این زمینه بر‌عهده داشته و باید کمک کنند؛ به‌ویژه آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه که باید پای کار آمده و مطالبه‌گری را آغاز کرده تا مسئولان پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه هدف این قرارگاه شکل‌گیری تشکیلاتی جدید نبوده و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف است، اضافه کرد: حوزه علمیه ظرفیت مناسبی در این زمینه داشته و نباید نادیده گرفته شود، به‌طور مثال امربه‌معروف آیه قرآن بوده و ما انتظار داریم حوزویان پای کار آمده و در این زمینه مؤثر باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirwav.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما