سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 84547
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم:

هوای قم روز جمعه بارانی است/ افزایش آلودگی هوا در چهارشنبه

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای قم در روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش باران و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف است.
هوای قم روز جمعه بارانی است/ افزایش آلودگی هوا در چهارشنبه
هوای قم روز جمعه بارانی است/ افزایش آلودگی هوا در چهارشنبه
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار داشت: هوای قم امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی با اشاره به آلودگی هوا در روز چهارشنبه، افزود: هوای استان قم در روز چهارشنبه صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: آسمان این استان در روز پنجشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی گفت: هوای قم در روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش باران و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف خواهد بود.

اسماعیلی اظهار داشت: حداقل دمای هوای امروز منهای ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه منهای ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه و حداقل دمای هوای جمعه صفر درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز و چهارشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و سرعت وزش باد پنجشنبه و جمعه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqmn6.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما