سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 84552
منبع : خبرگزاری تسنیم

تذکر رئیس شورای شهر قم به شهردار؛ ‌تیم مدیریت شهری ‌‌رضایتمندی مردم را جلب کند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام اقدامات،پروژه‌ها و تصمیماتی که در شهر اتفاق می‌افتد نتیجه کار کارشناسی و علمی است.
تذکر رئیس شورای شهر قم به شهردار؛ ‌تیم مدیریت شهری ‌‌رضایتمندی مردم را جلب کند
تذکر رئیس شورای شهر قم به شهردار؛ ‌تیم مدیریت شهری ‌‌رضایتمندی مردم را جلب کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: تمام اقدامات،پروژه‌ها و تصمیماتی که در شهر اتفاق می‌افتد نتیجه کار کارشناسی و علمی است.

وی افزود: در راستای کسب رضایتمندی مردم باید بیش‌ازپیش تلاش شود، نباید اجازه داد حتی کوچک‌ترین عضو تیم مدیریت شهری کاری کند که به رضایتمندی عمومی ضربه‌ای وارد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باوجود مشکلات اقتصادی پیش روی مدیریت شهری پروژه‌ها با سرعت خوبی پیش می‌رود، نسبت هزینه‌های جاری به عمرانی در شهرداری 20 به 80 درصد است و کمتر حوزه‌ای وجود دارد که چنین شرایطی داشته باشد.

جلالی عنوان کرد: اقدامات خوبی صورت گرفته تا بتوانیم نظارت مستقیم و غیرمستقیم را داشته باشیم و در این راستا رضایتمندی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم قبل از اینکه کار خود را شروع کند 43 جلسه تخصصی و آسیب‌شناسی و واکاوی شرایط قم را برگزار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد:برای اینکه بتوانیم رسالت خود را به‌خوبی انجام دهیم باید تصمیم بزرگی برای ادامه مسیر رشد قم در چارچوب برنامه می‌گرفتیم که در این راستا تثبیت مدیریت شهری مورد تأکید قرار گرفت.

جلالی بابیان اینکه یکی از اتفاقات قابل‌تقدیر در شهرداری انضباط مالی در تیم مدیریت شهری است،تصریح کرد: امیدواریم نیروهای جدیدی که در جایگاه تخصصی فنی و عمرانی قرار گرفتند مسیر رشد و توسعه قم را باقوت ادامه دهند.

خدمت به قم سبب آبروی نظام است

حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف قم نیز در این نشست بیان کرد: زائران اذعان دارند که هر زمان که وارد این شهر می‌شوند تحول و تغییری ویژه را در شهر قم مشاهده می‌کنند.

 وی افزود: رهبری تأکیددارند که نگران هویت قم هستند، قم روی تمام زوایای زندگی ایران و جهان اثر می‌گذارد و امیدواریم بتوانیم به شهر ترازی که شایسته این خطه است باهمت مدیران دست‌یابیم.

رئیس ستاد اعتکاف قم رهبری با اشاره به جایگاه و اهمیت شهر مقدس قم گفت: خدمت به قم سبب آبروی نظام است و لازم است که از شخصی که سبب آبرومندی شهر قم شده تقدیر کنیم.

تکیه‌ای خاطرنشان کرد: سقائیان نژاد شهردار قم شخصی ولایتمدار و متدین در منش و میدان کار است،‌ دانشمند و فرهیخته به دلیل جایگاه علمی، عاقل و فهیم به دلیل سلامت کاری،‌ مدیر و مدبر به دلیل مدیریت تیمی متخصص و کارآمد، توانمند است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxk0j.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما