سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 84555
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی: توسل به اهل‌بیت(ع) گره‌گشای مشکلات انسان است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: همیشه در کارهای خود باید با صمیم قلب به در خانه خداوند برویم به‌خصوص اینکه با توسل به اهل‌بیت(ع) همراه باشد و اگر این‌گونه باشد هر حاجتی که بخواهیم خداوند متعال به ما می‌دهد.
آیت‌الله علوی گرگانی: توسل به اهل‌بیت(ع) گره‌گشای مشکلات انسان است
آیت‌الله علوی گرگانی: توسل به اهل‌بیت(ع) گره‌گشای مشکلات انسان است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: این افتخار بسیار بزرگی است که در نظام اسلامی مشغول خدمت‌رسانی هستید.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: مؤمنین افرادی هستند که هنگامی‌که در کنار هم قرار می‌گیرند با یکدیگر گفت‌وگو کرده وبهترین راه را برای یکدیگر نشان می‌دهند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: خداوند می‌فرماید قرآن را فرستادم تا مردم به برکت آن راهنمایی و هدایت شوند، هدف انبیای الهی هدایت انسان‌ها است، هدف از آفرینش این‌گونه نیست که به حال خودمان باشیم بلکه بشر آفریده شد و به دنبال آن انبیا و اوصیای الهی فرستاده شدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: در زمان بنی‌اسرائیل 70 پیغمبر را در یک روز کشتند و سپس مغازه‌های خود را بازکرده و به کار خود رسیدند ولی بازهم خداوند برای راهنمایی بشر پیامبران را فرستاد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر اینکه باید در همه حال باید قدرت خدا را ببینیم، افزود: تا می‌توانیم باید اعتقاد و عقیده خود را بالا ببریم چون بسیار مهم است و نباید بی‌خیال باشیم، نسبت به دستورات الهی باید محکم باشیم و اگر باعقیده به جلو برویم موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: انسانی که فکر می‌کند خیلی بزرگ است و مغرور می‌شود گاهی از حیوانات هم پست‌تر می‌شود، اگر انسان دنبال انبیاء و اولیاء و بزرگان راه بیفتد به مقامات عالیه می‌رسد به همین برای برخی از بزرگان حتی غیر از ائمه معصومین(ع) بااینکه هزار سال پیش از دنیا رفته‌اند، هنوز هم به نیکی از آن‌ها یاد می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی خاطرنشان کرد: همیشه در کارهای خود باید با صمیم قلب به در خانه خداوند برویم به‌خصوص اینکه با توسل به اهل‌بیت(ع) همراه باشد و اگر این‌گونه باشد هر حاجتی که بخواهیم خداوند متعال به ما می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnn97.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما