سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : 84558
منبع : خبرگزاری تسنیم

بودجه شهرداری قم به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسید

قم نيوز : شهردار قم با بیان اینکه بودجه شهرداری قم ۷۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: ‌امروز بودجه شهرداری به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.
بودجه شهرداری قم به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسید
بودجه شهرداری قم به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسید
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: ‌سالانه 300 هزار تن آسفالت در معابر شهر قم توزیع می‌شود این موضوع در حالی است که در تهران در سال 305 هزار تن آسفالت توزیع می‌شود و متأسفیم که همین آسفالت که سرمایه مردم و برای رفاه مردم است هر روز دستخوش تخریب از سوی دستگاه‌های مختلف می‌شود.

شهردار قم بیان کرد: بارها تأکید داشته‌ایم که کمیسیون سیما و منظر شهری به‌طورجدی باید واردشده و اجازه پایان کار به نماهای ناهمگون با شرایط قم در این شهر داده نشود.

سقائیان‌نژاد گفت: بودجه شهرداری قم 700 میلیارد تومان بود و امروز بودجه شهرداری به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسیده و این در حالی است که مشکلات فراوان مالی در کشور وجود دارد.

وی بابیان اینکه شهر مقدس قم باید در حد و تراز جهان شهر شیعی ساخته‌شده و پیشرفت کند، تصریح کرد: 25 ارگان مختلف بر شهر حکمرانی می‌کنند، مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد و همین امر سبب می‌شود مسائلی در مدیریت به وجود آید.

علیرضا قاری قرآن معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم نیز در این نشست بیان کرد: تلاش ابتدایی ما در تیم مدیریت شهری این بود که رشد فنی و تخصصی اتفاق بیافتد.

وی افزود: امروز چیزی که از این دوره کوتاه باقی خواهد ماند همین متخصصان و نیروهای فنی هستند که راه را در راستای توسعه و پیشرفت قم ادامه خواهند داد.

معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد:شهر قم سه نماینده دارد اما تأثیر این سه نماینده نسبت به نمایندگان کل کشور بی‌نظیر است و این ظرفیت بی‌نظیر کمک زیادی به تیم مدیریت شهری بود.

قاری قرآن ادامه داد: تیم مدیریت شهری اعتقادی وارد میدان کار در شهر قم شدند، وقتی مردم ببینند مجموعه شهرداری پویا است و کارها به نتیجه می‌رسد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در قم به دلایل مختلف متوقف‌شده بود و پیمانکاران مختلفی مطالباتی را از شهرداری داشتند و همین نبود انسجام موجب می‌شد کمتر کسی بتواند به این فضا ورود کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoieo.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما