چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 84576
منبع : خبرگزاری تسنیم

توصیه آیت‌الله سبحانی به طلاب؛ به سلاح بیان و قلم مجهز شوید‌

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر مجهز شدن طلاب به سلاح قلم گفت: طلاب باید از حالا به دو سلاح بیانی و قلمی مجهز شوند، چراکه دلیل موفقیت بزرگان علمی همچون شیخ مفید مسلح بودن به بیان و قلم بوده است.
توصیه آیت‌الله سبحانی به طلاب؛ به سلاح بیان و قلم مجهز شوید‌
توصیه آیت‌الله سبحانی به طلاب؛ به سلاح بیان و قلم مجهز شوید‌
به گزارش قم نیوز آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به خورشیدگرفتگی روز 5 دی‌ماه اظهار داشت: گرفتگی آفتاب مضراتی برای انسان دارد، بنابراین مأموریم نماز آیات بخوانیم تا منافع نصیب ما شده و مضرات از آدمی دفع شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به واقعه فوت ابراهیم(ع) فرزند پیامبر اکرم(ص) در مدینه ابراز کرد: فرزند آن حضرت براثر تب شدید فوت کردند، دقایقی بعد از فوت ابراهیم(ع) آفتاب مدینه غروب کرد که برخی خرافه پرستان علت آفتاب‌گرفتگی را مرگ فرزند پیامبر(ص) اعلام کردند، اینجا بود که رسول اکرم(ص) قبل از دفن فرزند خود به منبر رفته و حدیثی را در رد این مسئله خواندند.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم در ادامه با تأکید بر مجهز شدن طلاب به سلاح قلم گفت: طلاب باید از حالا به دو سلاح بیانی و قلمی مجهز شوند، چراکه دلیل موفقیت بزرگان علمی همچون شیخ مفید مسلح بودن به بیان و قلم بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmieo.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما