پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 84601
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت بررسی جوانب مختلف طرح های کسب و کار

قم نيوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی استان قم گفت: برای موفق بودن طرح های کسب و کار لازم است جوانب مختلف آن مورد ارزیابی قرار بگیرد تا با شکست مواجه نشود.
ضرورت بررسی جوانب مختلف طرح های کسب و کار
ضرورت بررسی جوانب مختلف طرح های کسب و کار
به گزارش قم نیوز غلامحسین الله یاری در نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان اینکه هر طرح کسب و کار نیازمند یک طرح توجیهی است، اظهار کرد: در این طرح ها باید به مسائل مختلفی توجه کرد تا بتوانیم یک طرح موفق و عملیاتی ارائه دهیم.

وی افزود: در طرح کسب و کار باید فرصت های سرمایه گذاری، تهدیدها، ظرفیت ها و قدرت مانور طرح مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین به قدرت زمان بازاریابی طرح و مسائل مالی آن نیز به صورت جدی توجه شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قم برضرورت جامع بودن خلاصه طرح کسب و کار تاکید کرد و گفت: اگر این طرح جامع نباشد نمی تواند موجب جذب سرمایه گذاری شود و در این راستا باید حتما مطالعه شایسته ای صورت بگیرد تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

وی برضرورت آگاهی بر قوانین کسب و کار تاکید کرد و گفت: در نوشتن طرح های کسب و کار با تأسی از قانون کار باید میزان  ونوع تقصیرات در اجرا نیز مورد ارزشیابی قرار بگیرد تا این طرح در اجرا با مشکل مواجه نشود.

الله یاری همچنین برضرورت ارزیابی میزان سرمایه درایجاد یک کسب و کار تاکید و بیان کرد: در اجرای این طرح باید اطلاعات کافی وجود داشته باشد و از پراکندگی اعداد جلوگیری شود.

وی افزود: در مسائل تاریخی می شود به صورت جزئی با اعداد بازی کرد اما در طرح های توجیهی باید به اعداد دقت کرد و به درستی مورد ارزیابی قرار داد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تاکید کرد: طرح ها باید دقیق نوشته شوند تا انتقال به طرف مقابل و بازبینی آن به آسانی انجام شود و در این راستا لازم است هزینه ها در هرمرحله مورد ارزیابی دقیق قرار بگیردو

وی با بیان اینکه مسائل حقوقی کسب و کار از مسائلی است که شرکت های بزرگ به آن توجه کرده اند، خاطرنشان کرد: شرکت های کوچک به دلیل اینکه به چنین مسائلی کمتر توجه دارند با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcizqav.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما