يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84645
منبع : خبرگزاری فارس

رعد قم بین 3 مدعی قهرمانی لیگ برتر کبدی

قم نيوز : تیم رعد پدافند قم با تداوم شکست‌ناپذیری خود در لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور همچنان یکی از سه مدعی قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.
رعد قم بین 3 مدعی قهرمانی لیگ برتر کبدی
رعد قم بین 3 مدعی قهرمانی لیگ برتر کبدی
به گزارش قم نیوز تیمی که امسال به نمایندگی از قم در لیگ برتر کبدی مردان ایران حاضر شده، با دو پیروزی متوالی در هفته‌های اول و دوم برای دیگر مدعیان قهرمانی خط و نشان کشید اما تساوی در هفته سوم رقابت‌ها رعد پدافند قم را با توقف روبه‌رو کرد و این تیم هم اکنون در فاصله یک امتیازی صدرنشین است.

دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر کبدی با تساوی کبدی‌کاران تیم رعد پدافند قم برابر تیم پایا آذربایجان غربی و برتری این تیم مقابل دانشگاه آزاد هرسین کرمانشاه همراه بود، در هفته‌ای که با صدرنشینی تیم سرخنکلاته به پایان رسید و لیگ برتر در قالب هشت مسابقه در سالن کبدی مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

در پایان هفته چهارم تیم سرخنکلاته با هشت امتیاز در صدر ایستاد و رعد پدافند قم با هفت امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر کبدی قرار گرفت و پایا آذربایجان غربی با هفت امتیاز در رده سوم است، در حالی که پایا آذربایجان‌غربی  و رعد پدافند قم در حساس‌ترین مسابقه هفته سوم ۳۲ بر 32 مساوی شدند.

در شرایطی که هشت تیم عقاب تالش، سرخنکلاته، رعد پدافند قم، امید چلین، پایاتردینگ آذربایجان‌غربی، هیات ساری، هیات کرمانشاه و هیات خراسان‌رضوی تیم‌های حاضر در فصل 1398 لیگ برتر کبدی هستند، تیم کبدی رعد پدافند قم در هفته چهارم رقابت‌ها با اختلاف 20 امتیاز و با نتیجه 51 بر 31 تیم دانشگاه آزاد هرسین کرمانشاه را شکست داد.

رعد پدافند قم کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی قم با دو پیروزی در شروع مسابقات فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور صدرنشین این رقابت‌ها شده بود، بردهایی که در نخستین گام برابر تیم کبدی امید جلین و سپس مقابل تیم عقاب تالش به دست آورد تا یکی از مدعیان قهرمانی این فصل باشد.

در گام نخست از فصل 1398 مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند قم با نتیجه 44 بر 25 تیم امید جلین را برد و در دومین رقابت برابر عقاب تالش قرار گرفت و این رقابت را با حساب 58 بر ۳۱ برد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgn397.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما