يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 84651
منبع : خبرگزاری فارس

از آب پاکی روی دست منتقدان فوتبال قم تا گلایه آقای رئیس

قم نيوز : رئیس هیأت فوتبال استان قم از بی‌توجهی به برخی فرصت‌ها برای تغییر و تحول در فوتبال قم و از دست رفتن فرصت حضور یک تیم دسته اولی در قم گلایه کرد.
از آب پاکی روی دست منتقدان فوتبال قم تا گلایه آقای رئیس
از آب پاکی روی دست منتقدان فوتبال قم تا گلایه آقای رئیس
به گزارش قم نیوز فوتبال قم بعد از سال 1396 که تیم لیگ برتری صبا را به دلیل سقوط از لیگ برتر به دسته اول و در پایان همان سال به سبب سقوط از دسته اول به دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، از دست داد در سه سال اخیر همواره روی نوار ناکامی گام برداشته و هیچ تغییر مثبتی در آن دیده نشده است.

ناکامی نماینده‌های قم در لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال کشور و حتی از بین رفتن تعدادی از نماینده‌های فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های معتبر ایران مهمترین ضعف‌های فوتبال قم در سال‌های اخیر بوده و فوتبال قم که نزدیک به یک دهه با نام صبا در سطح اول فوتبال ایران جای داشت، دیگر جایگاه خاصی در فوتبال کشور ندارد.

صبا دیگر وجود ندارد، تیم لیگ برتری فوتسال قم نابود شد، روند سقوط تیم‌های پایه فوتبال قم امسال هم ادامه یافت، تیم دسته اولی فوتسال قم از بین رفت، قهرمان فوتبال قم سال‌های زیادی است که در فوتبال ایران حرفی برای گفتن ندارد و بسیاری مشکلات دیگر که نشان می‌دهد ظاهرا باید از فوتبال قم قطع امید کرد.

 

آب پاکی روی دست منتقدان فوتبال قم

چندی قبل جمعی از منتقدان عملکرد هیأت فوتبال قم با جمع‌آوری امضاء و ارسال نامه‌ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال، خواهان برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال قم و تغییر و تحول در این هیئت بودند که فدراسیون فوتبال در جواب این نامه اعلام کرده این درخواست طبق اساسنامه این فدراسیون نیست و با توجه به نواقص آن امکان برگزاری مجمع فوق‌العاده و استیضاح رئیس هیأت فوتبال استان قم وجود ندارد.

بدین‌ترتیب فدراسیون فوتبال با اعلام نظر خود در این خصوص، آب پاکی را روی دست منتقدان هیأت فوتبال قم ریخت تا عملا برگزاری مجمع فوق‌العاده منتفی باشد، در حالی که حدود یک سال دیگر به پایان دوره چهار ساله دوم ریاست کریم بهرامی در هیأت فوتبال قم باقی مانده و اقدام فدراسیون فوتبال می‌تواند حاکی از این بادش که فوتبالی‌ها در قم به جای به حاشیه بردن برخی مسائل، با تعامل و کمک به این هیأت در رشد و توسعه فوتبال قم نقش‌آفرینی کنند.

 

گلایه بهرامی از هدر رفتن فرصت‌های فوتبال قم

اما گلایه‌های رئیس هیأت فوتبال قم از هدر رفتن برخی فرصت‌ها که می‌توانست برای فوتبال قم مفید باشد در نوع خود جالب است و کریم بهرامی راجع به این موضوع گفت: میلیاردها تومان سرمایه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم چه دردی از فوتبال قم دوا کرده است؟ گفتیم در اختیار هیأت باشد تا مسابقات را برگزار کند، گفتند آسیب می‌بیند!

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم خوشه‌طلایی ساوه به قم رفت و آمد داشت و چند بازی خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کرد، این باشگاه موافق انتقال کامل به قم بود و حتی در سازمان لیگ ثبت شد و تمام توافقات و نامه نگاری‌ها در این خصوص انجام گرفت اما در نهایت اعلام کردند مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی مخالف است و این انتقال انجام نشد!

 

حلقه مفقوده بین فوتبال و مسؤولان

در حالی که هیات‌ها، تیم‌ها و ورزشکاران در سایر استان‌ها به خوبی مورد حمایت مسؤولان خود قرار دارند، اما در قم کمتر این شرایط وجود دارد، احتمالا حلقه مفقوده‌ای بین متولی این رشته یعنی هیأت فوتبال قم با مسؤولان وجود دارد و ظاهر امر به این شکل است که دیگر نباید انتظار تحول خاصی در فوتبال قم داشت، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد و این رشته پرمخاطب قمی‌ها از دوران بحران و رکود خارج شده و سر و شکل جدیدی به خود بگیرد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdf90j.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما