دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : 84703
منبع : خبرگزاری فارس

کوتاهی دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت های بلوار پیامبراعظم

قم نيوز : شهردار قم از کوتاهی دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت های بلوار پیامبراعظم انتقاد کرد.
کوتاهی دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت های بلوار پیامبراعظم
کوتاهی دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت های بلوار پیامبراعظم
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم در محدوده شهری است و سازمان‌های خدمات رسان موظف‌اند وظایف خود را در این محدوده انجام دهند اظهار کرد: شهرداری تعامل خوبی با شرکت آبفا و برق و... داشته است اما این تعامل نمی‌تواند یک طرفه باشد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری 15 میلیارد تومان در پردیسان از حق خود گذشت تا مردم این منطقه در رفاه باشند تصریح کرد: در این منطقه تعهداتی داشتند که انجام نشد و نامه‌های متعددی در این خصوص به معاونت هماهنگی امور عمرانی استان ارسال شده اما نتیجه ای به دست نیامده است.
شهردار قم با تاکید بر اینکه مناطق دو و 6 به طور کامل در اختیار آبفا قرار گرفته تا پروژه‌های خود را برای رفاه مردم اجرا کنند افزود: ما می‌توانستیم این کار را نکنیم و تکه تکه منطقه را در اختیار بگذاریم اما برای رفاه مردم این کار را نکردیم.
وی بیان کرد: اگر قرار باشد که این سازمان‌ها اینگونه با شهرداری برخورد کنند حتماً در خصوص تعاملات تجدیدنظر و دقت خواهیم کرد و نیاز است استاندار و معاون عمرانی در این خصوص تصمیم گیری کنند.
سقائیان نژاد گفت: نباید اجازه داد این مسائل جزئی تعاملات بین دستگاهی را در سطح استان بر هم بزند و ما پیگیر هستیم تا این مطلب به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfzbw.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما