کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ماه‌های شهریور و مهر صورت می‌گیرد؛

اعزام تیم‌های کشتی قم به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1391 ساعت 10:30

قم نیوز: نایب رییس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم‌های کشتی سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهریور و مهر ماه به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: تمام کشتی گیران که شرایط عضویت در تیم‌های رده‌های سنی مختلف کشتی قم را دارند و مدعی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور هستند باید در پیکارهای انتخابی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در کشتی قم این است که سه کشتی گیر ملی پوش قم یعنی‌ هادی علیزاده پورنیا، علی فتاحی‌منش و علی زینتی رفاه در دو سه سال اخیر در پیکارهای مختلف داخلی و برون مرزی افتخارآفرینی‌های بسیار ارزنده‌ای داشته‌اند.

نایب رییس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: این موفقیت‌های ارزنده موجی از امید به آینده را در بین دیگر نوجوانان و جوانان علاقمند به کشتی در قم ایجاد کرده است و مطمئنا با این روحیه، تیمی قوی در پیکارهای کشتی سال جاری قهرمانی کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های قهرمانی کشور، از مشخص شدن زمان حضور کشتی گیران قمی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: کشتی گیران قمی خود را برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور که در شهریور و مهر ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

وزیری بیان کرد: قم یکی از استان‌های کشتی خیز کشور است که در حال حاضر در تیم‌های ملی نیز دارای نمایندگان سرشناسی است که توانسته‌اند از رقابت‌های معتبر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان افتخارات ارزنده‌ای برای قم به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور در راه است و کشتی گیران قمی در حال حاضر خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور که روزهای ۱۲ تا ۱۴ مهرماه به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

نایب رییس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه زمان دقیق اعزام کشتی گیران قمی به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور مشخص شد، بیان کرد: این زمان از سوی فدراسیون کشتی کشورمان به صورت رسمی به هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف کشور اعلام شد و بر اساس آن روزهای ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

وزیری یاد آور شد: پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در حالی در دهه سوم شهریوماه برنامه ریزی شده است که فدراسیون کشتی، با توجه به درخواست هیئت کشتی استان چهارمحال و بختیاری این رقابت‌ها را به میزبانی این استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 8471

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8471/اعزام-تیم-های-کشتی-قم-مسابقات-قهرمانی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir