شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 8474

ترابی تنها نماینده قم در تیم ملی بسکتبال نوجوانان شد

قم نيوز : قم نیوز: کادر فنی تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان کشورمان از بازیکن شاخص بسکتبال قم در مسابقات قهرمانی کشور برای حضور در این تیم دعوت کرد.
ترابی تنها نماینده قم در تیم ملی بسکتبال نوجوانان شد
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان حضور بسیار موفقی در پیکارهای غرب آسیا داشت و ضمن درخشش در این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را نیز به دست آورد، اکنون تیم ملی نوجوانان استارت تمرینات خود را برای کسب آمادگی حضور در مسابقات برون مرزی زده است و به همین منظور کادر فنی این تیم بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان فراخواند.

بدین ترتیب با نظر مربیان تیم ملی رده سنی نوجوانان بسکتبال کشورمان قرار است اردوی تدارکاتی و آماده سازی این تیم با حضور بازیکنان برجسته تیم‌های مختلف حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور برگزار ‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان اردوی آمادگی این تیم در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی بزرگ آزادی تهران آغاز می‌شود و امین ترابی بازیکن آینده دار و مستعد بسکتبال استان قم نیز در این اردو حضور خواهد یافت.

علاوه بر امین ترابی از تیم بسکتبال نوجوانان قم که در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور با پیراهن تیم قم خودنمایی می‌کرد و یکی از بازیکنان ترکیب اصلی نماینده قم در این رقابت‌ها بود، در بین اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نام چهره‌های شاخصی به چشم می‌خورد.

دعوت این بازیکن آینده دار بسکتبال قم به تیم ملی نوجوانان نشان می‌دهد که اگر چه تیم بسکتبال جهش ترابری قم فصل قبل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نتایج چندان خوبی نگرفت اما موجب ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به بسکتبال و در نهایت سازندگی در بسکتبال استان قم شد.

همچنین با توجه به سازندگی و توجهی خاصی که به بازیکنان رده‌های سنی پایه شده است، امسال تیم‌های دختران و پسران بسکتبال قم در مسابقات قهرمانی کشور، بازی‌های درخشانی به نمایش می‌گذارند و این مهم مورد ستایش کارشناسان بسکتبال است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.f8vbjh8ee9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بهتراست بدانیداین موفقیت هیچ ربطی به هیات بسکتبال قم نداردچون آقایان اززمانی که تشریف آورده اندحتی یک بازی برگزارنکرده اند.حتی کمیته ای درهیات تشکیل نشده واعضای آن نیزمعلوم نیست.هیچ کس بااین هیات کارنمی کند