چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 84774
منبع : خبرگزاری تسنیم

برطرف شدن مشکلات پرستاران قمی مورد تاکید است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به مشکلات گفت: در راستای برطرف شدن مشکلات تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با همت شما پرستاران همواره نظام سلامت استان پویا و فعال باشد.
برطرف شدن مشکلات پرستاران قمی مورد تاکید است
برطرف شدن مشکلات پرستاران قمی مورد تاکید است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در مراسم روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار داشت: پرستاران در این جایگاه عظیم همواره تلاش می‌کنند تا نظام سلامت در کشور و استان قم به خوبی دنبال شده و در قالب یک برنامه‌ریزی صحیح به نتیجه برسد.

وی افزود: شکی نیست که اگر بخواهیم نظام سلامت را به اهداف والای خود برسانیم باید همه تلاش کرده و دست در دست هم دهیم که در این زمینه نقش پرستاران برجسته بوده و بر کسی پوشیده نیست.

استاندار قم بیان کرد: در نظام سلامت باور بنده بر این است که اگر پرستاران همراهی کنند تا 70 درصد کارها دنبال شده و این نشان دهنده نقش و جایگاه پرستاران است.

سرمست عنوان کرد: در ارتقای نظام سلامت حتی بیماران و همراهان آنها نیز نقش دارند که شاید کمتر کسی به آن پرداخته باشد که باید همواره این موضوع مد نظر باشد.

وی با اشاره به برخی تبعیض‌ها در مورد پرستاران افزود: نقش مدیریت عالی در از بین بردن این تبعیض‌ها مهم و اساسی است و نباید این احساس نابرابری ایجاد شود.

استاندار قم با اشاره به مشکلات پرستاران بیان کرد: در راستای برطرف شدن مشکلات تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با همت شما پرستاران همواره نظام سلامت استان پویا و فعال باشد، پرستاران باید به نحوی فعالیت های خود را دنبال کنند که پیش از آنکه بیمار باشید حس بیماران را درک کرده و التیام آلام آنها باشید.

سرمست با اشاره به اهمیت توجه به منزلت پرستاران خاطرنشان کرد: باید در کنار دغدغه معیشتی پرستاران در راستای توجه به منزلت و جایگاه آنها نیز گام برداشت و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxaeo.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما