چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 84776
منبع : خبرگزاری تسنیم

مجتبی امینی: به نظر می‌رسد ‌تولید سریال گاندو ادامه داشته باشد

قم نيوز : تهیه‌کننده گاندو پیرامون ساخت سری دوم این سریال گفت: در این زمینه، مطالبات مردمی بالا بوده و به نظر می‌رسد ‌تولید گاندو ادامه داشته باشد.
مجتبی امینی: به نظر می‌رسد ‌تولید سریال گاندو ادامه داشته باشد / در این زمینه‌ مطالبات مردمی بالاست
مجتبی امینی: به نظر می‌رسد ‌تولید سریال گاندو ادامه داشته باشد / در این زمینه‌ مطالبات مردمی بالاست
به گزارش قم نیوز مجتبی امینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع « فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) و امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک تولید اثر» که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ده سال، پیگیری‌هایی از سوی کارگردان  اثر سینمایی حضرت معصومه(س)، برای ساخت فیلمی در ارتباط با زندگی و شخصیت آن حضرت صورت گرفته است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) افزود: پشتوانه پژوهشی این فیلم سینمایی استفاده از 170 منبع و کتاب بوده که طی ده سال انجام شد تا فیلم‌نامه این اثر از یک پشتوانه و استنادهای قوی تاریخی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد تولید یک اثر فاخر در ارتباط با زندگی حضرت معصومه(س) باشیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان با زندگی حضرت معصومه(س)، حضور آن حضرت در ایران  و اثرگذاری آن حضرت آشنا نیستند، امیدواریم با تولید این اثر بتوانیم قدمی در مسیر شناخت آن حضرت برداشته باشیم.

امینی با بیان اینکه کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) نگاهی استراتژیک به تولید این اثر دارد، تصریح کرد: بیش از ده سال برای نگارش فیلم‌نامه این اثر وقت گذاشته شد.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی گاندو پیرامون ساخت سری دوم این سریال نیز گفت: در این زمینه، مطالبات مردمی بالا بوده و به نظر می‌رسد خط تولید گاندو ادامه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به مدت زمان انجام پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) اظهار داشت: با توجه به تحقیقات و پژوهشی که در زمینه ساخت این اثر سینمایی اتفاق افتاد، برآورد می‌شود این پروژه حدود سه سال زمان خواهد برد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0zbw.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما