جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 84829
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه: حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و عزیز انقلاب و ملت ایران بود

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ملت ایران بود که به آرمان عزت، هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از ملت بزرگ عراق و ایران دفاع کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه: حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و عزیز انقلاب و ملت ایران بود
مدیر حوزه‌های علمیه: حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و عزیز انقلاب و ملت ایران بود
به گزارش قم نیوز متن پیام آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار بزرگ و رشید دنیای اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، مراجع عظام تقلید در نجف اشرف و قم دامت برکاتهم، ملت‌های شریف ایران و عراق و تمامی جهان اسلام و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

  خون این شهیدان والامقام بار دیگر نشان داد که دو ملت بزرگ ایران و عراق دارای سرنوشتی مشترک بوده و در این راه از نثار خون عزیزترین فرماندهان خود دریغ نخواهند کرد.

جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این شهیدان عزیز بار دیگر ثابت کرد که دشمن از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملت‌های منطقه دریغ نمی‌کند.

شهادت این سرداران سرافراز نوید بخش شکست و زبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.

حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ملت ایران بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از ملت بزرگ عراق و ایران دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاءالله نائل آمد و دشمنان اسلام، ایران، عراق و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی چون حاج قاسم و ابوالمهدی عزیز گر چه سخت و جانکاه است اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه می‌یابد.

حوزه‌های علمیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهدای عزیز، بر ادامه راه آنان تا نابودی باطل و پیروزی حق تأکید کرده و باور دارد رزمندگان اسلام، پاسخ سختی را به این جنایت خواهند داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoana.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما