شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 84835
منبع : خبرگزاری تسنیم

"حس تکلیف و ماموریت برای جهاد" شهید سلیمانی را لحظه ای برای رسیدن به هدف متوقف نکرد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسیری که حاج قاسم طی کرد به گونه ای بود که بازنشستگی نداشت،گفت: ممکن است در جاهایی کار را به جوانان بسپارد اما احساس تکلیف و ماموریت برای جهاد از بین نمی رفت و لحظه ای حس تکلیف و دلسوزی برای مکتب او را از متوقف نکرد
"حس تکلیف و ماموریت برای جهاد" شهید سلیمانی را لحظه ای برای رسیدن به هدف متوقف نکرد
"حس تکلیف و ماموریت برای جهاد" شهید سلیمانی را لحظه ای برای رسیدن به هدف متوقف نکرد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حامد کاشانی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،اظهار داشت: شهید سلیمانی از سال 58 فرمانده بوده و 40 سال بدون خستگی این مسیر را طی کرده است و فردی چون او حیف بود که در بستر از دنیا می رفت.

وی افزود: اگر قرار بود شهید ابومهدی المهندس بر مبنای مرز فکر کند، باید با ما می جنگید، چرا که روزی ما با عراق در جنگ بودیم، اما او به دنبال دفاع از حق بود، زمانی که از او پرسیدند که چه پیامی به مردم ایران داری گفت ایرانی و پاکستانی و غیره مطرح نیست بلکه عدالت و شکستن کمر استکبار ملاک کار است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسیری که حاج قاسم طی کرد طوری بود که بازنشستگی نداشت، گفت: ممکن است در جاهایی کار را به جوانان بسپارد اما احساس تکلیف و ماموریت برای جهاد از بین نمی رفت و لحظه ای حس تکلیف و دلسوزی برای مکتب او را از متوقف نکرد.

کاشانی، شهدای این جنایت را انصار اهلبیت(ع) دانست و عنوان کرد: سردار سلیمانی باید توسط مظهر اشقی الاشقیای آخرالزمان و استکبار و طاغوت کشته می شد و سرانجام کار آن ها شهادت در راه حق نوشته شده بود.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی در راه ولایت عنوان کرد: یک روزی برای اینکه ولایت تنها نماند، حضرت زهرا(س) جای خالی حمزه سیدالشهدا را به مردم نشان می دهد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: اقتدار کنونی ایران در طول تاریخ را بی سابقه است، در سال های دور با هر حمله به کشور باید یک استان را می دادیم اما امروز شیعه اقتدار پیدا کرده و سردار سلیمانی در مرز خودمان به شهادت نرسید، درگیری ما امروز نه در مرزهای خودی بلکه در مرزهای دشمن است.

کاشانی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های زندگی جهادی این است که ما در لشکر امیرالمومنین(ع) ثبت نام کرده ایم و این زندگی جهادی ولایی ویژگی های خاص خود را دارد و امام خمینی(ره) این نگاه را به ما آموخت، ویژگی بارز این نوع زندگی این است که هیچ احساس خستگی در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6n6.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما