شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 84868
منبع : خبرگزاری مهر

خاورمیانه جدید با محور مقاومت شکل می‌گیرد

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان آمریکا را ایجاد کننده تکفیر و داعش را آمریکا دانست و گفت: به فضل الهی خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل خواهد گرفت.
خاورمیانه جدید با محور مقاومت شکل می‌گیرد
خاورمیانه جدید با محور مقاومت شکل می‌گیرد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید احمد خاتمی قبل از ظهر شنبه در تجمع ضد تروریستی حوزویان که با حضور گسترده طلاب و اساتید حوزه در مسجد اعظم قم برگزار شد، این تجمع را نمایشگر انقلابی بودن حوزه دانست و افزود: حوزویان با این اجتماع نشان دادند که حوزه انقلابی است و انقلابی نیز باقی خواهد ماند.

وی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: اخلاص اولین ویژگی ایشان بود و رهبر معظم انقلاب نیز بارها ایشان را شخصی مخلص معرفی کردند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: اشرار در استان کرمان با پایان یافتن جنگ تحمیلی حضور یافتند که شهید سلیمانی وارد میدان شده و با تدابیر ویژه خود فعالیت اشرار را سرکوب کرد.

وی گفت: با مدیریت حاج قاسم سلیمانی داعش در عراق و سوریه از بین رفت و اکنون تنها کمتر از ۱۰ درصد خاک سوریه در دست آنهاست.

آیت الله خاتمی ویژگی دوم شهید سلیمانی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عاشق بی قرار شهادت دانست و افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود بیان کردند که شهید قاسم سلیمانی شهید بین المللی مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: کشور عراق این شهید والامقام را می‌شناسد و به فضل خدا، بهترین تجلیل در نجف و کربلا از این شهید خواهد شد.

انتقام شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز سوریه، یمن و حزب الله، شهید قاسم سلیمانی را می‌شناسد، افزود: انتقام این شهید را از آمریکا خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی سردار مقاومت بود و در جبهه مقاومت تلاش‌های بسیاری داشت.

آیت الله خاتمی اظهار داشت: آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید است که به دنبال آن بر لبنان، عراق و سوریه حاکمیت کند اما شهید سلیمانی به همراه سید حسن نصرالله کاری انجام دادند که دشمن ناکام بماند.

وی ایجاد کننده تکفیر و داعش را آمریکا دانست و افزود: به فضل الهی خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل خواهد گرفت.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه همه مصمم بر انتقام از دشمن هستند، تصریح کرد: آمریکا پیام داده است که همان اندازه که ما انجام داده‌ایم، شما انتقام بگیرد، اما مسئولین گفته‌اند هر اندازه خودمان بخواهیم انتقام خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمن را سر جای خود نشاند، افزود: باید با انتقام، آمریکا را از این کار خود پشیمان و مأیوس کرد.

آیت الله خاتمی آینده جهان را از آن اسلام و دین مهدویت دانست و اظهار داشت: خوشبختانه مقاومت در یمن، سوریه و لبنان جان گرفته و امیدواریم همه پیش مقدمه برای ظهور باشد.

وی تنها راه چاره را اخراج آمریکایی‌ها از منطقه دانست و افزود: حضور آمریکا به عنوان سلطه گر بزرگ در هر جای دنیا به معنای توطئه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه طرح اخراج آمریکایی‌ها در مجلس عراق مطرح شده است، تصریح کرد: عراق تا زمانی که آمریکایی در این کشور حضور دارند امنیت نخواهد داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjj0j.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما