شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 84869
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی قم خبر داد

بازگشت کبدی کاران قم به صدر جدول لیگ برتر کبدی مردان

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم از بازگشت کبدی کاران قم به صدر جدول لیگ برتر کبدی مردان در پایان دور سوم و هفته ششم این رقابت‌ها خبر داد.
بازگشت کبدی کاران قم به صدر جدول لیگ برتر کبدی مردان
بازگشت کبدی کاران قم به صدر جدول لیگ برتر کبدی مردان
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی رعد پدافند هوایی قم پس از اینکه در دور دوم لیگ برتر کشور در رده دوم جدول قرار گرفت، توانست در دور سوم و به میزبانی گرگان بار دیگر صدر جدول را تصاحب کند.

وی افزود: کبدی کاران تیم رعد پدافند هوایی قم در دور سوم این مسابقات از هفته پنجم برابر تیم صدرنشین سرخنکلاته که پیش از این بازی‌های خود را به طور کامل با برد پشت سر گذاشته بود، با حساب ۳۵ بر ۲۹ به برتری رسید تا به صدر جدول صعود کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: در دیدار بعدی از هفته ششم این مسابقات، تیم رعد پدافند هوایی قم برابر تیم هیئت خراسان رضوی به میدان رفت و با پیروزی ۶۰ بر ۳۶ جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کرد.

رشیدی بیان داشت: پس از کسب ۲ پیروزی در هفته اول، حاصل تلاش تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم لیگ برتر کبدی یک پیروزی و یک تساوی بود و اکنون با این نتایج تیم کبدی قم با ۱۱ بالاتر از سایر تیم‌ها قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در لیگ برتر کبدی مردان کشور ۸ تیم حضور دارند و تیم رعد پدافند هوایی قم امیدوار است در مسابقات بعدی خود قهرمانی نیم فصل را نهایی کند و سپس با انگیزه‌ای دوچندان وارد نیم فصل دوم شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceov8v.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما