شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 84871
منبع : خبرگزاری تسنیم

رئیس مجمع نمایندگان طلاب: ‌به برکت خون شهید سلیمانی بساط ‌آمریکایی‌ها جمع می‌شود‌

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: همانطور که شهید بهشتی بساط منافقین را بست و به بایگانی تاریخ سپرد، به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی قطعا بساط حضور آمریکایی ها در سرزمین‌های اسلامی را جمع خواهد کرد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب: ‌به برکت خون شهید سلیمانی بساط ‌آمریکایی‌ها از سرزمین‌های اسلامی جمع می‌شود‌
رئیس مجمع نمایندگان طلاب: ‌به برکت خون شهید سلیمانی بساط ‌آمریکایی‌ها از سرزمین‌های اسلامی جمع می‌شود‌
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی‌نژاد در جلسه طلاب و فضلای بیجاری حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان، خون شهید سلیمانی، همچون خون سرور و سالار شهیدن اباعبدالله الحسین علیه السلام خواهد جوشید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: دشمن برای شهادت سردار سلیمانی صدها طرح و برنامه را ترسیم نموده بود که همگی ابتر ماندند، این که ایشان تا کنون زنده بودند، به معجزه الهی شبیه‌تر بود.

وی با تاکید بر اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی ثمره های زیادی را برای لشکر اسلام ایجاد خواهد کرد، ادامه داد: سردار رشید اسلام و انقلاب، با افتخارآفرینی در عرصه های بین المللی، امنیت مثال زدنی را در اوج جنگ های منطقه ای رقم زده است.

حسینی نژاد عنوان کرد: بی خوابی و فعالیت شبانه روزی سردار شهید سلیمانی نه تنها در ایران، بلکه در عراق، سامرا و بغداد برکات زیادی داشته است، دشمنان اسلام با قدرت بخشی به افراطیون و شکل دادن به داعش، قصد داشتند تا ضربه های مهلکی را به پایه های اسلام راستین بزند، که به برکت حضور و فعالیت مردان بزرگ اسلام، این نقشه شوم به شکست انجامید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی، صهیونیست‌ها را ناامیدتر از گذشته کرده است، گفت: شهید سلیمانی از اخلاص والایی برخودار بود، فعالیت‌های الهی‌اش را به دور از فعالیت‌های حزبی و سیاسی دنبال می‌کرد.

وی عنوان کرد: شهادت به دست شیطان بزرگ، افتخاری بزرگ بود که نصیب سردار شهید سلیمانی شده است،همانطور که شهید بهشتی بساط منافقین را بست و به بایگانی تاریخ سپرد، برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی، قطعا بساط حضور آمریکایی ها در سرزمین‌های اسلامی را جمع خواهد کرد.

حسینی نژاد با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی به بلایی بزرگ برای دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: شهادت به دست پلیدترین نیروهای جهان را حق حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchz6n6.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما