يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 84888
منبع : خبرگزاری ايرنا

ذوالنوری: دست متجاوز به کشور را قطع می‌کنیم

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی نه از  جنگ استقبال می‌کند و نه شروع‌کننده هیچ جنگی است، ولی اگر کسی دست تجاوز به کشور دراز کرد آن دست را قطع می‌کنیم و نمی‌گذاریم به مردم تعدی شود.
ذوالنوری: دست متجاوز به کشور را قطع می‌کنیم
ذوالنوری: دست متجاوز به کشور را قطع می‌کنیم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری در پنجمین برنامه از «سلسله برنامه‌های ۱۰ شب ۱۰ مسجد» به مناسبت دهه بصیرت در مسجد فاطمی قم، اظهار داشت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم نگران هستند و می‌گویند باید سریع کاری کرد، ولی ما سرعت را کنار نمی‌گذاریم، اما باعجله، شتاب‌زده و بی‌حساب‌وکتاب نیز عمل نخواهیم کرد.

وی گفت: ما به شکلی عمل خواهیم کرد که کمترین مشکل را برای ما و بیشترین نفع برای مردم داشته باشد و بیشترین تلفات و خسارت‌ها را به دشمن وارد کند و به حول و قوه الهی نیز می‌توانیم و این شدنی است.

وی افزود: زمان، مکان، کیفیت عملیات، هدفی که می‌زنیم، ابعاد عملیات و وسعت آن، در اختیار خود ماست و ما اسیر فضاسازی‌های آمریکایی‌ها و دیگران نمی‌شویم، باتدبیر که فشار را بر مردم زیاد و اقتصاد را متزلزل نکند و با حساب‌وکتاب باید عمل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه روزها روز خداست، آن روزی را انتخاب می‌کنیم که بیشترین منفعت و کمترین ضرر را برای مردم داشته باشد و بیشترین آسیب را به دشمن وارد کند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در کمین ما هستند، آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در منطقه دارد که نزدیک‌ترین آن در بحرین است و ناوگان چهارم و پنجم آن یک‌چهارم سواحل آن را گرفته است.

وی افزود: دورترین پایگاه آمریکا در جزیره دیگو گارسیای اقیانوس هند است و همه این‌ها زیر بُرد موشک‌های ما قرار دارند.

ذوالنوری تصریح کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند فرار کنند، زمان بزن‌دررو تمام‌شده و از عملشان پشیمان خواهند شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان بابیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت در جهان مقاومت است، اضافه کرد: مردم کشورهای افغانستان، سوریه، یمن و عراق دیدند که ناجی آن‌ها شهیدان مدافع حرم با محوریت حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: مردم دیدند که اگر حاج قاسم سلیمانی نبود، تکفیری و داعش با ممالک اسلامی چه می‌کرد، آن‌ها همه منتقم خون حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی بابیان این‌که خونخواهان حاج قاسم سلیمانی محدود به کشور ما نیست، افزود: ترامپ گفت «برای آرامش آمریکایی‌ها این کار را کردم»، ولی دیروز روز آرامش حاج قاسم سلیمانی بود، پس از یک عمر مبارزه و جهاد بی‌وقفه در آغوش هم‌رزمان شهیدش و در جوار رحمت الهی در رضوان و جنت الهی جای گرفت.

ذوالنوری گفت: ولی از دیروز کابوس، بحران، دلهره، اضطراب و آشوب درونی برای آمریکایی‌ها شروع شد، فکر نکنند می‌توانند روز آرامی را طی کنند، در تمام جهان جبهه مقاومت و جهان اسلام آن‌هایی که بغض نظام سلطه و آمریکا را دارند و به شهید حاج قاسم سلیمانی عشق می‌ورزند، ایستاده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین بیان کرد: چیزی کمتر از به دَرَک واصل شدن ترامپ که دستور این ترور را داده مردم ما را راضی نخواهد کرد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfccdc.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما