يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 84890
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار قم: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بود

قم نيوز : استاندار قم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه آحاد کشور و نماد وحدت ملی و مبارزه با تروریسم بود.
استاندار قم: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بود
استاندار قم: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، این نیروی مخلص نظام را نمونه یک مدیر فراجناحی دانست و گفت: این شهید والامقام در دل همه آحاد ملت ایران جای داشت.

وی بابیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با خشونت و تروریسم بود افزود: سردار سلیمانی فراتر از کشور ایران وجهه بین‌المللی در تامین امنیت منطقه داشت.

سرمست گفت: همه مسئولان کشور باید روحیه این مرد بزرگ را الگو قرار داده و با گذار از بخشی نگری و اختلاف‌ها، در جهت نیل به اهداف کلان کشور گام بردارند.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

وی در ادامه با تاکید بر ارتباط گسترده میان دانشگاه و دستگاه‌های دولتی در استان قم گفت: باید بکوشیم تا همواره بین دانشگاه، صنعت و دیگر نهادها ارتباط مستمر ایجاد شود.

استاندار قم گفت: برگزاری چنین جلساتی نیز به همین منظور است تا بتوانیم در ایجاد این ارتباط و تعامل نقش موثری را ایفا کنیم.

سرمست تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای استان قم دارای اولویت است و نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های این دانشگاه داریم؛ چراکه در حوزه‌های بهداشت، سلامت، درمان و آموزش پزشکی گام برداشته و نقش مهمی در استان ایفا می‌کند.

وی همچنین بابیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور، شرایط ویژه‌ای است و در هزینه کردها نباید ولخرجی باشد گفت: باید تمامی هزینه‌ها با نظارت دقیق و بر اساس نیاز صورت گیرد و از سوی دیگر مدیران استان علاوه بر نظارت، ریسک‌پذیری در کارها نیز داشته باشند و برنامه‌ها را اجرایی کنند.

سرمست با اشاره به مشکلات مطرح‌شده در سطح دانشگاه گفت: برای رفع این مشکلات اهتمام داریم و تلاش خواهیم کرد، باید اولویت‌بندی در کارها صورت گرفته و پروژه‌ها بر اساس اولویت برنامه‌ریزی‌شده به ساماندهی برسد.

استاندار قم گفت: بخش زیادی از مشکلات در داخل استان قابل برطرف شدن است و برخی از آن‌ها نیز نیاز به اعتبار و بودجه ندارد، فقط باید یک مدیریت و هماهنگی صورت گرفته تا بتوانیم شاهد رفع مشکل باشیم.

سرمست خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با شرکت‌های خدماتی مسائل زیرساختی مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی ازجمله بیمارستان امیرالمومنین بررسی شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciuvav.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما