يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 84899
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز ثبت نام گردان های جهادی «مُنتقمین سردار» در قم

قم نيوز : ثبت نام از داوطلبان عضویت در «گردان های جهادی منتقمین سردار» که در مصلای قدس قم و با هدف تحقق امت واحده جبهه مقاومت آغاز شده همچنان ادامه دارد.
آغاز ثبت نام گردان های جهادی «مُنتقمین سردار» در قم
آغاز ثبت نام گردان های جهادی «مُنتقمین سردار» در قم
به گزارش قم نیوز پس از پیام تبریک و تسلیت مقام معظم رهبری در پی شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و استفاده از تعبیر «انتقام سخت» در این پیام، ثبت نام گردان های جهادی منتقمین سردار همزمان با مراسم های مختلف بزرگداشت آن شهیدان والامقام در قم آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در متن دعوت به این پویش که به امضای ستاد مرکزی گردان های جهادی منتقمین سردار رسیده، آمده است: «مالک اشتر علی زمان به سوی آسمان پر کشید ... شهادت به دست سیه روزترین اشقیاء، به حق آراسته ترین جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود ... آمریکای پلید، سفاک و جنایتکار به خیال باطل خویش تصور کرده که با به شهادت رساندن مردان غیور سپاه اسلام، جبهه حق و مقاومت را ضعیف می کند اما غافل است از این که «شهادت هنر مردان خداست» و به فرموده امام راحل (رض) «همین شهادت ها پیروزی را بیمه می کند. همین شهادت ها است که دشمن را در دنیا رسوا می کند.»

همچنین در ادامه این دعوت جهادی می خوانیم: «بی شک به برکت خون شهید قاسم سلیمانی و سایه بلند و مستدام رهبر غیور و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مُدّ ظلّه العالی) جبهه مبارزه و مقاومت اسلامی با شدت و قوت بیشتری به پیش خواهد رفت و به فضل پروردگار انتقام سخت خون این شهیدان والامقام، خالی شدن منطقه شیعی و اسلامی از لوث وجود اجانب و نیز آزادی کامل قدس شریف خواهد بود.»

و اما برای عضویت در این فراخوان می توان با مراجعه به آدرس @montaqem

در پیام رسان ها و فضای مجازی و یا ارسال پیامکی نام و نام خانوادگی به شماره 30004505000980 اقدام کرد تا با داوطلبان تماس گرفته شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchw6n6.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما