يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 84900
منبع : خبرگزاری فارس

جوشش خون شهید سردار سلیمانی طومار آمریکا را در هم خواهد پیچید

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جوشش خون شهید سلیمانی تمام نقشه‌ها و محاسبات شوم دشمن را نقش بر آب و راهش را پر رهروتر از گذشته خواهد کرد و طومار آمریکا و هم‌پیمانانش را در هم می‌پیچد.
جوشش خون شهید سردار سلیمانی طومار آمریکا را در هم خواهد پیچید
جوشش خون شهید سردار سلیمانی طومار آمریکا را در هم خواهد پیچید
به گزارش قم نیوز رضا عزت‌زمانی با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی آمریکا اظهار کرد: شهادت این سردار والا مقام گرچه غم بزرگی را برای مردم ایران به همراه داشته است ولی خون این شهید راه پیروزی‌های بزرگی را برای جبهه مقاومت و سپاه اسلام باز خواهد کرد.

وی افزود: این حقیقت ثابت شده است که خون شهید جوشش دارد و اثر روح و خون او کمتر از حضور او نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اذعان کرد: سخنان مردم کشورهای مختلف و مناطق مختلف کشور در فضای حقیقی و مجازی بیانگر احترام، علاقه و قدردانی همگانی از تلاش‌های خالصانه شهید سردار سپهبد سلیمانی در راستای حفظ امنیت کشورش ایران است.

عزت‌زمانی اضافه کرد: مجاهدت سردار سلیمانی در برابر کفر و ظلم او را محبوب دل همه کرده است که امروز اینچنین ماتم واقعه ترور او مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی در طول عمر سراسر مجاهدت خود چنان ضربات مهلکی به دشمنان اسلام و ایران و در رأس همه آن‌ها آمریکا وارد ساخت که دشمن چاره‌ای جز شهید کردن او نداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: وقتی کار به جایی رسیده است که دشمن دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت می‌زند یعنی دشمن بیچاره‌تر از هر زمان دیگر در برابر خط مقاومت شده است.

عزت‌زمانی بیان کرد: شهید سلیمانی لحظه لحظه عمرش را صرف آرامش و امنیت مردم مسلمان کرد و حقیقتاً شهادت برازنده وجود پر خیرش بود ولی انتظار نمی‌رفت اینقدر زود جامه شهادت بر تن کند.

وی تصریح کرد: جوشش خون شهید سلیمانی راهش را پر رهروتر از گذشته خواهد کرد، تمام نقشه‌ها و محاسبات شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند و طومار آمریکا و هم‌پیمانانش را در هم می‌پیچد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcawona.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما