يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 84912
منبع : خبرگزاری فارس

شهادت سردار سلیمانی به اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان منتهی می‌شود

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سردار سلیمانی حرکت بزرگی را در بین جوامع اسلامی به راه انداخته است که نوید این را می‌دهد که آن روز که پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد چندان دور نیست.
شهادت سردار سلیمانی به اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان منتهی می‌شود
شهادت سردار سلیمانی به اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان منتهی می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عسگر دیرباز ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یقیناً ریخته شدن خون پاک این سردار شهید موجب می‌شود جبهه مقاومت با استقامت بیشتری به مسیر خود در راستای نابودی کامل رژیم‌های استکباری جهان ادامه دهد.

وی اضافه کرد: با جوشش خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و توجه و همراهی همه جانبه مردم منطقه امید است گام‌هایی مؤثر در راستای ظهور امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) برداشته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سردار سلیمانی آنچنان با درایت و صلابت نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه را نقش بر آب ساخت که دیگر کاری جز اینکه او و دیگر بزرگان جبهه مقاومت را به شهادت برسانند از دستشان بر نمی‌آمد.

دیرباز به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی و دیگر بزرگان جبهه مقاومت را نشانه عجز و ناتوانی رژیم تروریستی آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش دانست و افزود: ریخته شدن خون‌های پاک این عزیزان بیش از پیش موجب اتحاد کشورهای مختلف اسلامی شده است که این نشان‌دهنده توسعه تهدیدات بر ضد آمریکای تروریست جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

وی تصریح کرد: ریخته شدن خون سردار سلیمانی سبب می‎‌شود هزاران سلیمانی دیگر بروید و مسیر استکبارستیزی با پرچم اسلام روز به روز گسترده‌تر شود.

رئیس دانشگاه قم عنوان کرد: مردم و به ویژه جوانان با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شوک بزرگی فرو رفته‌اند‌ و متأثر شده‌اند ولی پیام با صلابت رهبر معظم انقلاب مایه امیدواری است.

دیرباز تصریح کرد: جوانان باید با امیدواری و صلابتی مثال‌زدنی راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و بدانند که پیروزی وعده تخلف‌ناپذیر الهی به همه مسلمانان حق‌طلب است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی حرکت بزرگی را در بین جوامع اسلامی به راه انداخته است که نوید این را می‌دهد که آن روز که پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد چندان دور نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxn0j.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما