يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 84925
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: شهادت سپهبد سلیمانی دنیا را به حرکت درآورد و جهان را متزلزل کرد

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: سردار سلیمانی باشهادت به مقام بسیار بالایی رسید، شهادت سپهبد سلیمانی دنیا را به حرکت در آورد و جهان را متزلزل کرد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: شهادت سپهبد سلیمانی دنیا را به حرکت درآورد و جهان را متزلزل کرد
آیت‌الله علوی‌گرگانی: شهادت سپهبد سلیمانی دنیا را به حرکت درآورد و جهان را متزلزل کرد
 به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان "سردار آسمانی، محبوب مرجعیت" که در دفترمعظم له برگزار شد، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: شهادت این گونه شخصیت ها برای ما بسیار سنگین است.

وی با اشاره  به آیه ای از قرآن کریم افزود: شهدا دارای مقام و فضیلت و درجه بسیار بالایی هستند، سردار سلیمانی باشهادت به مقام بسیار بالایی رسید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت شهادت در راه خدا بیان کرد: حضرت صادق(ع) فرمودند هر موضوعی که خوبی محسوب شود یک خوبی دیگر از آن برتر وجود دارد مگر اینکه کسی جان خود را در راه خدا بدهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی دنیا را به حرکت درآورد و جهان را متزلزل و دوست  دشمن را منقلب کرد، امام صادق(ع) فرمودند کسی که از دنیا می رود نخستین موضوعی که مورد توجه است اینکه مردم درمورد وی چه چیزی می گویند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: همه مردم از سردار سلیمانی اظهار  رضایت می کنند و همین مقام برای وی کافی است، سردار سلیمانی شایسته شهادت بود و مرگ برای وی کافی نبود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تاکید کرده است که انتقام خود را از دشمنان می گیرد،بیان کرد: همه ما خدمت انقلاب اسلامی و دین هستیم چون دین نباشد هیچ چیزی وجود ندارد و همچنین ادامه دهنده راه سلیمانی هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از اهل بیت(ع) بیان کرد: دین نیست مگر این که نسبت به اهل بیت(ع) محبت و ولایت داشته باشیم و نسبت به دشمنان ولایت بغض داشته باشیم، یکی از علامت های محبت به ولایت اتحاد و دست در دست یکدیگر داشتن است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با شهادت خود به ما پیام می دهد که من جان خود را می دهم تا شما بیدار شوید و مشاهده کنید که دین سزاوار این مقام است و نباید کوتاه بیایید و باید قوی تر در این راه قدم برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmwn6.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما