کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکران گسترده تصاویر شهید سلیمانی در نقاط مختلف شهر قم

خبرگزاری فارس , 16 دی 1398 ساعت 7:34

شهردار قم از تشکیل کمیته برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر این دو شهید خبر داد و گفت: این کمیته با حضور تمام معاونین و مدیران شهری تشکیل شده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری، تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشییع این شهدا اندیشیده شده است.


به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگران همرزمانشان، اظهار کرد: شناخت این شهید بزرگوار و تلاش‌ها و رشادت‌هایش در راستای سربلندی اسلام و ایران و دفاع از حریم حرم، کاری بس دشوار و زبان از بیان آنها قاصر است.

شهردار قم با اذعان به اینکه حاج قاسم زنده است و زنده خواهد ماند، گفت: جنایتکاران کوردل خیال کردند که با شهادت حاج قاسم، یک فرمانده ارشد نظامی را حذف کرده‌اند اما هنوز نفهمیده‌اند که حاج قاسم فرمانده دل‌ها و یک فرهنگ و نمایشی برگرفته از تاریخ و فرهنگ عاشورا بود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و ولایت‌مداری با آغوش باز به سوی شهادت رفت، تصریح کرد: جلوه‌های میزبانی مردم از پیکر پاک این شهید والامقام و همرزمانش در نقاط مختلف کشور عراق و شهر اهواز و شکل‌گیری عزای ملی و بین‌المللی در نقاط مختلف کشور و دنیا نشان‌دهنده عمق نفوذ فرهنگ این شهید در دل‌های عاشقان الهی و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به میزبانی مردم شهید پرور و ولایتمدار قم از پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، گفت: با پیگیری و درخواست‌های مکرر مردمی ظهر فردا پیکر این دو شهید والامقام وارد شهر قم شده و تدابیر گسترده‌ای برای میزبانی شایسته از این شهدا اندیشیده شده است.

سقائیان‌نژاد از تشکیل کمیته برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر این دو شهید خبر داد و افزود: این کمیته با حضور تمام معاونین و مدیران شهری تشکیل شده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری  تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشییع این شهدا اندیشیده شده است.

وی گفت: اکران گسترده تصاویر و پوسترهای شهدای مقاومت با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تصاویر مقام معظم رهبری با این شهید والامقام در شهر صورت خواهد گرفت.

شهردار قم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدا از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران، گفت: به صورت ویژه این مسیر طی امروز آماده سازی خواهد شد و اکران المان‌ها و تصاویر شهدای مقاومت صورت خواهد گرفت تا شاهد گردهمایی باشکوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84934

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84934/اکران-گسترده-تصاویر-شهید-سلیمانی-نقاط-مختلف-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir