دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 84949
رییس جامعه‌المصطفی‌العالمیه:

فصل تازه‌ای ازتاریخ با شهادت سردارسلیمانی گشوده خواهد شد

قم نيوز : رییس جامعه‌المصطفی‌العالمیه گفت: بی‌شک، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش نتایج مهم و فراوانی در منطقه ما و جهان به دنبال خواهد داشت و فصل تازه‌ای از تاریخ جهان گشوده می‌شود.
فصل تازه‌ای ازتاریخ با شهادت سردارسلیمانی گشوده خواهد شد
فصل تازه‌ای ازتاریخ با شهادت سردارسلیمانی گشوده خواهد شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره «شهید سردار قاسم سلیمانی»، شهیدان این فاجعه خون‌بار را شهدای نهضت مقاومت اسلامی دانست و افزود: امروز اشرار خوشحال‌اند، ولی بدانند خوشحالی آنان دوامی نخواهد داشت و پاسخی دندان‌شکن به اقدام آنان داده خواهد شد.

وی به وعده خداوند درباره کیفر سخت مجرمان و جنایتکاران اشاره و اضافه کرد: از سال‌ها پیش، استکبار جهانی از خاورمیانه جدید با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی دم می‌زند و به گفته وزیر خارجه اسبق آمریکا، رنج‌ها، جنگ‌ها و خون‌ریزی‌هایی که دراین منطقه وجود دارد، درد تولد خاورمیانه جدیدی است که آمریکا دنبال می‌نماید.

وی ادامه داد: بااین‌حال، به برکت مقاومت اسلامی، خاورمیانه جدید با محوریت ملت‌های مسلمان منطقه شکل‌ گرفته و این حقیقت، آشکارتر از گذشته‌است.

عباسی این اقدام آمریکایی‌ها را از سر ضعف، استیصال و ناتوانی دانست و تصریح کرد: آنان نقشه‌ها و توطئه‌هایی در این مدت در منطقه طراحی و اجرا کردند، ولی با سد مستحکم مقاومت اسلامی روبه‌رو و نقشه‌هایشان خنثی شد. 

وی با بیان این‌که شهید سردار سلیمانی مهم‌ترین نقش را در مقابله با تروریسم در منطقه ایفا کرد، گفت: آرامش امروز منطقه، نتیجه فداکاری سردار شهید ما و هم‌رزمان اوست و مردم منطقه، امنیت و عزت خود را مدیون آنان می‌دانند.

وی انتقام این حرکت رذیلانه را به وسعت همه عالم برشمرد و ادامه داد: دراین حادثه، خون شهدای بین‌الملل اسلامی باهم آمیخته شد؛ امروز مردم منطقه می‌بینند که ما خانواده‌ واحدی هستیم و سرنوشت مشترک داریم؛ دشمن و آرمان مشترک همه ما روشن است و این حادثه به‌خوبی این حقیقت را پیش چشم مردم منطقه به تصویر کشید.

رییس جامعه‌المصطفی با بیان این‌که امروز فریاد انتقام‌خواهی در همه کشورهای منطقه و جریان‌های مردمی و انقلابی بلند است، گفت: اگر دشمن احساس کند که می‌تواند به این قبیل اعمال دست بزند و واکنشی نمی‌بیند، گستاخ‌تر خواهد شد؛ باید دستان جنایت‌کاران را قطع کرد. 

در ابتدای این آیین که در مدرسه حجتیه قم برگزار شد، مداح اهل‌بیت(ع) در رثای سردار دل‌ها به مرثیه‌سرایی پرداخت؛ حاضران در مراسم نیز با سر دادن شعار «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، از سخنان رییس جامعه‌المصطفی اعلام حمایت می‌کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت درحمله بالگردهای آمریکایی درفرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdnn0j.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما