سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 84999
منبع : خبرگزاری ايرنا
طی آیینی باشکوه درقم:

پیکر مطهر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد

قم نيوز : پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سردار سرافراز مقاومت روز سه‌شنبه درجوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پیکر مطهر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد
پیکر مطهر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد
به گزارش قم نیوز مراسم  خاکسپاری پیکرمطهر شهید قمی مقاومت اسلامی شهروز مظفری‌نیا پیش ازظهر امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و طلاب حوزه‌های علمیه درصحن امام رضا(ع) حرم مطهر برگزار شد.

مرثیه خوانی بر رثای اهل بیت(ع) و طنین شعارهای« مرگ بر آمریکا» در تمام زمان برگزاری این مراسم روحانی حاکم بود و در نهایت پیکر مطهر این شهید والامقام در میان سیل اشک و عزاداری مردم قم و زائران درحرم حضرت معصومه(س) دفن شد.

به همین مناسبت امشب مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

شهید مظفری‌نیا دارای دو دختر ۵ و ۱۱ ساله به نام های نرگس و نیلوفر است ؛ پیکر مطهر این شهید درقبه‌الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت(س) در صحن امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

شهید سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

عصر دیروز پیکر مطهر شهید سردار سرافراز مقاومت حاج قاسم سلیمانی به همراه پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا بردوش مردم متدین و انقلابی قم از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت درحمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسید.


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdci33av.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما